بلیط هواپیمای کوش آداسی

اگر قصد سفر به مکانی زیبا و خوش آب و هوا را دارید ما شهر بندری کوش آداسی را به شما پیشنهاد می کنیم. پس برای خرید بلیط هواپیمای کوش آداسی شتاب کنید. این شهر بسیار زیبا و جذاب توجه افراد زیادی را برای سفر به خود جلب کرده است. ایرانیان نیز به کوش آداسی که در استان آیدین ترکیه واقع شده است توجه خاصی دارند. می توانید بلیط هواپیمای ارزان کوش آداسی را به راحتی از سایت ما تهیه کنید. بندر کوش آداسی بندر زیبا و مهمی در تور ترکیه می باشد و بهترین نقطه برای سپری کردن تعطیلات است. قدمت کوش آداسی به 400 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. این شهر مدت ها زیر گل و لای دفن شده است و امروزه تنها چیز باقی مانده از آن سر ستون های تاریخی آن است. از دیگر مناطق پر بازدید کوش آداسی سالن آمفی تئاتر 6500 نفری این شهر است.

آشنایی با شهر کوش آداسی

کوش آداسی از نظر تاریخی بسیار قدمت دارد و آثاری هم از دوران های مختلف تاریخی در این شهر به جا مانده که نشان از تاریخ کهن آن دارد. برای دیدن آثار تاریخی منطقه، بلیط هواپیمای کوش آداسی تهیه کنید. طبیعت کوش آداسی بسیار بکر و مثال زدنی است و سیری در طبیعت این شهر روح و جان را نوازش می کند. از طریق تاکسی های ون اشتراکی و تاکسی های اختصاصی در شهر رفت و آمد می شود. با هزینه تقربیا 2 دلار می توانید وارد تاکسی متر شوید. بعد از طی کردن تقریبا 10 کیلومتر نزدیک 20 تا 30 دلار باید هزینه کنید. تاکسی ها فقط به شکل اختصاصی مسافر سوار می کنند. تاکسی ها گران هستند.

وسیله حمل و نقل دیگر تاکسی های ون است که ظرفیت 10 نفر مسافر را نیز دارد و مسافران به صورت اشتراکی از آن استفاده می کنند. این تاکسی ها در خطوط از قبل تعیین شده حرکت می کنند و کرایه آن تاکسی ها ثابت و نفری 1 و نیم لیر جدید برای هر نفر است. غیر از این وسایل اتوبوس هایی در شهر در تردد هستند که با قیمت کم مسافران را به فرودگاه ازمیر می رسانند.

آشنایی با شهر کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی

کوش آداسی در بخش مدیترانه ای ترکیه واقع شده است. آب و هوای این شهر بسیار دلچسب و معتدل است. حتما از نشستن زیر نور طلایی و درخشان آفتاب و تماشای ساحل لذت خواهید برد. با خرید بلیط هواپیمای کوش آداسی از این آب و هوای خوب، لذت ببرید.

فرودگاه های شهر کوش آداسی

از تهران تا کوش آداسی که تابستان گرم و مرطوب و زمستان معتدلی دارد حدودا با تهیه بلیط هواپیمای کوش آداسی و پرواز سه ساعت فاصله است. فرودگاه ازمیر: فرودگاه ازمیر که تنها راه هوایی سفر به کوش آداسی است، بهترین فرودگاه ترکیه است و مطلوب ترین راه سفر این است که از طریق آژانس مسافرتی خود ترانسفر فرودگاهی بگیرید. فرودگاه ازمیر، فقط 90 کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد و بسیار به این شهر نزدیک است. شهر کوش آداسی که با خیابان های پر از گل های رنگارنگش و دریای خاموش و ساکتش شهرت پیدا کرده است فرودگاه ندارد و به همین خاطر شما برای سفر به آن جا باید به فرودگاه ازمیر بروید. در سه ماه فصل تابستان، پروازهای چارتر هفتگی به این فرودگاه دایر می باشد و از فرودگاه استانبول و آنکارا نیز در همه فصول سال روزانه پروازهای داخلی برقرار می باشد. برای تهیه بلیط کوش آداسی به فرودگاه نیز توجه داشته باشید.

ایرلاین هایی که به کوش آداسی پرواز دارند

ایران ایر، اطلس جت، ماهان، معراج، قشم ایر، ترکیش و پگاسوس به کوش آداسی پرواز دارند. شما می توانید بلیط هواپیمای کوش آداسی را از ما خرید کنید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای کوش آداسی

در فصول بهار و تابستان با قایق موتوری از بندر کوش آداسی به مناطق دیگر ترکیه از جمله جزیره یونانی ساموس سفرهای تفریحی انجام می شود. بهتر است در این فصل بلیط هواپیمای کوش آداسی تهیه کنید. قایق های تفریحی جلوه خاصی به این بندر مهم و تاریخی ترکیه بخشیده است. مناظر دیدنی و طبیعی مثل سواحل دیدنی و هتل های شیک با امکانات رفاهی عالی همراه با مناظر زیبا و فریبنده و آسمان آبی و دریای دل انگیز و رستوران های باشکوه و دیگر تفریحات بی نظیر چشم را می نوازد.

این همه دلیل سبب شده است بسیاری از زوج های جوان این ناحیه را برای گذران ماه عسل برگزینند. دو عدد بلیط هواپیمای لحظه آخری کوش آداسی، زوج های جوان را خیلی خوشحال می کند. شیک ترین هتل ها و پلاژها که خدمات و امکانات کم نظیری را هم فراهم کرده است در کوش آداسی وجود دارد. این هتل ها حتی بیرون از ترکیه هم شهرت و محبوبیت دارند. اگر شما فقط در هتل بمانید و به هیچ کدام از دیدنی های جزیره نروید باز هم سفر پر خاطره ای برای شما خواهد بود زیرا این هتل ها هر چیزی که شما نیاز داشته باشید تدارک دیده اند از جمله استخر ها با آب گرم، سالن های بدن سازی، سولاریوم، سونا و کلیه امکانات رفاهی دیگر.

بهترین زمان رزرو بلیط کوش آداسی

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای کوش آداسی

کاملا مشخص است که قبل از هر مسافرت خارجی باید پاسپورت یا گذرنامه داشته باشید. برای این کار حتما باید شرایطی را داشته باشید و مدارکی را نیز تهیه کنید و باید هزینه های مربوط به آن را نیز پرداخت نمایید. هزینه هایی که باید بپردازید شامل هزینه های زیر است:

  • هزینه گذر نامه شامل 100 تومان بابت شناسه
  • مبلغ 3750 تومان بابت عوارض شهرداری به حساب شهرداری شهرتان
  • مبلغ 75000 تومان برای تعرفه صدور گذرنامه به حساب خزانه داری استان محل سکونت تان
  • مبلغ 29300 تومان برای خدمات پلیس + 10 و هزینه پست

قیمت بلیط هواپیمای کوش آداسی

برای سفر هوایی به کوش آداسی و تهیه بلیط هواپیمای کوش آداسی، شما باید با کارشناسان آژانس مسافرتی مربوطه تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید ولی برای سفر حدودا 5170000 تا 13000000 هزینه را به خاطر داشته باشید.

  • بلیط کوش آداسی در فصل تابستان: یک میلیون تومان
  • بلیط هواپیمای کوش آداسی در نوروز با پرواز چارتری: حدود یک میلیون تومان
  • بلیط هواپیما کوش آداسی غیر از تابستان و عید: رفت و برگشت، بیشتر از ۱۲۰۰۰۰۰ تومان

قیمت بلیط هواپیمای کوش آداسی

هزینه های سفر به شهر کوش آداسی

اگر شما می خواهید خرید های ارزان داشته باشید و هزینه های خرید هایتان گران از کار در نیاید، بلیط هواپیمای کوش آداسی بخرید، چون حتما اجناس ارزان و با کیفیت پیدا می کنید. برای خرید در کوش آداسی بهتر است سری به بازار این شهر بزنید و برای دوستان و عزیزانتان سوغاتی بخرید. کوش آداسی با قیمت های نسبتا ارزانی که دارد خیال شما را بابت خرید آسوده کرده است چون تنوع اجناس هم در بازار بسیار زیاد است و شما با خیالی آسوده به خرید مشغول شوید و دیگر عزیزانتان را در این سفر با خرید سوغاتی های زیبا خوشحال و غافلگیر کنید. خرید خود را با آسودگی در هر بازاری که خواستید انجام دهید.

هزینه های هتل به هتلی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. شما بر اساس سلیقه تان می توانید هر نوع هتلی را که دوست دارید انتخاب کنید.اما به طور تقریبی هزینه هاتسل ها در کوش آداسی تقریبا 40 تا 65 لیر برای یک اتاق دو نفره به مدت یک شب است که مبلغی معادل 4200۰ تا 69000 تومان می باشد. مخارجی که برای هتل ها در نظر دارید متفاوت است چون به نوع و کیفیت و تعداد ستاره های هتل ها با هم فرق دارند.

می دانید که قیمت هایی که برای محصولات در کوش آداسی در نظر گرفته اند چندان تفاوتی با قیمت اجناس در کشور خودمان ندارد. البته می توانید صبحانه را خودتان نیز درست کنید برای این کار اول به بازار سری بزنید و اجناس مورد نیازتان را خریداری کنید و در آشپزخانه هر غذای وطنی که دوست دارید تهیه کنید. هزینه پرداخت حدود 103 تا 137 تومان مواد غذایی را بخرید. با انجام این کار مطمئن باشید که تا یک هفته مشکلی برای خورد و خوراکتان پیش نخواهد آمد. یک پیشنهاد مقرون به صرفه این که می توانید عصرها که قیمت ها نسبت به صبح کمتر است به جمعه بازار شهر کوش آداسی رفته و سبزی و میوه تازه و مواد غذایی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب برای خود و خانواده تان تهیه کنید. بلیط کوش آداسی بخرید و از این امکانات لذت ببرید.

نکته ای که نباید فراموش کنید و همواره به یاد داشته باشید این که در اوقاتی از روز از تاکسی برای جا به جایی استفاده نکنید چون از ساعت 12 ظهر تا 18 تاکسی مترها از شما دوبرابر کرایه دریافت خواهند کرد. پس به خاطر داشته باشید. هزینه تور برای سفر به کوش آداسی بسته به این که تور چه کارهایی را برای شما انجام می دهد متفاوت است. خدمات دیگری نیز وجود دارد که برخی تورها این خدمات را انجام می دهند، مثل بلیط هواپیمای کوش آداسی، اقامت، ترانسفر، بدرقه فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی هستند.

بهترین غذاهای دریایی در کوش آداسی

ترکیه سرزمینی با آشپزی عالی است. اگر بلیط هواپیمای کوش آداسی بخرید حتما می فهمید که چرا هنر آشپزی مردم ترکیه امروزه در همه دنیا به شهرت رسیده است. مخصوصا در کوش آداسی غذاهای دریایی خوشمزه ای طبخ می شود. حیف است که از این غذاها نخورید و آن ها را از دست بدهید. در این رستوران ها ماهر ترین سرآشپز های شناخته شده در جهان هنر نمایی می کنند و هر روز با صیدهای دریایی که انجام می دهند از مهمانانشان به گرمی استقبال می کنند. با خرید بلیط کوش آداسی از این غذاها بهره مند شوید.

بهترین غذاهای دریایی در کوش آداسی

جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی

جزیره کبوتر، معنای کلمه کوش آداسی می باشد. این مکان مانند قلعه ای است که مانند حصار کل جزیره پرندگان را در بر گرفته است . دیواره ها در دوره های بعدی تاریخ این سرزمین یعنی در قرن 19 میلادی برای آن ساخته شده است. اگر دوست دارید کنار دریا قدم بزنید و از ساحل لذت ببرید.

پریه نه، منطقه ای قدیمی و تاریخی در کوش آداسی که مسکونی نیز می باشد و از نظر تاریخی قدمت آن به دوران یونان باستان می رسد و در دوره باستان این منطقه مسکونی بنا گردیده است. زیبایی های تاریخی و منظره های دیدنی کوهستانی جذاب و خاطره انگیز که باعث می شود این سفر برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود و شما هرگز آن را فراموش نکنید.  و اما دیگر مناطق دیدنی کوش آداسی که توصیه می کنیم با خرید بلیط کوش آداسی، حتما از آن بازدید کنید.

  • بندر گاه
  • ساحل بانوان کوش آداسی یا لیدیز
  • پریه نه
  • ملط
  • دیدیما
  • کیرزالی
  • شبه جزیره دیلک
  • ساحل آیدین لیک
  • غار زئوس
  • بندر دیلک

و مکان های دیدنی و زیبای دیگر که در تور کوش آداسی ترکیه واقع شده است و با سفر به کوش آداسی می توانید از دیدار آن ها لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی

ورزش های آبی کوش آداسی

در سواحل بکر این جزیره شما می توانید دل به دریا بزنید. علی الخصوص اگر به ورزش های آبی علاقه دارید و از دیدن مناظر زیبای آبی لذت می برید. مربیان مجرب در مکان حضور دارند و به شما یاری می رسانند. آب های زلال و روشن را تماشا کنید و از دیدن آبزیان در دل بیکران آبی غرق در لذت شوید. ماهی های رنگارنگ و کوچک و بزرگ و مرجان های دریایی در کنار آن ها دنیای زیر آب را برای شما به تصویر می کشند.

یکی از کارهای لذت آفرین دیگر که با خرید بلیط هواپیمای کوش آداسی و سفر به جزیره کوش آداسی می توانید انجام دهید آفتاب گرفتن در سواحل آرام و بکر و خلوت است. حتما شما این موضوع را به یاد داشته اید که انتخابتان برای سفر جزیره پرندگان بوده است. شن های نرم و لطیف و شیری رنگ همراه با انوار طلایی خورشید زیبایی شان را در معرض چشم های شما قرار داده اند. آب روشن و همچون آیینه در کنار سواحل دلنواز از بهترین جاذبه های ترکیه است و می توانید ساعات طولانی را در آنجا بگذرانید. با خرید بلیط کوش آداسی از این سواحل دیدن کنید.

در طول مدت اقامت خود در جزیره می توانید ورزش های آبی را تجربه کنید اما بهترین و مهیج تفریح آبی این جزیره در پارک آبی اش قرار دارد . سرسره ها و استخرهای پرهیجان به شما هیجان زیادی می دهند. وقتی بلیط هواپیمای کوش آداسی خریدید، پارک آبی آدالند را فراموش نکنید و حتما به آنجا بروید.

تورهای گردشگری که در آنجا حضور دارند که شما را تا وسط آب ها برده و تا غروب روی عرشه کشتی می مانند شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و غروب خورشید را نظاره کنید. این تورها طرفداران زیادی دارند و شما اگر ویزای کشور یونان را داشته باشید حتی می توانید وارد کشور یونان شوید و هر چند روز که خواستید در یونان به تفریح مشغول شوید.