سریال مزرعه قلب ها مارسی کورنبلوم، متخصص زیبایی ستاره مترو، از گراهام خواست تا توضیح دهد که چگونه او خوش تیپ است.

    
س: کدام محصولات به سریال مزرعه قلب ها شما نگاه می کنند و احساس خوبی دارند؟

    
A: خوب دوش داغ و تراشیدن روز من بسیار بهتر است.

    
س: سبک خود را شرح دهید؟

    
A: تی شرت و شلوار جین با کفش اسکیت چیزی است که من دوست دارم آن را بپوشم.
من چی سریال مزرعه قلب ها زهایی را میپسندم که میگوید: "من پشت سر گذاشتهام، زندگی خوب است." من توجه زیادی به روند مد نمی کنم. اگر چیزی در فروشگاه وجود داشته باشد که باعث خوشحالی من شود، من آن را می خواهم.

    
سریال مزرعه قلب ها س: چطور زندگی میکنی؟

    
A: من روی آنچه که من می توانم کنترل کنم و در آن می خواهم با زندگی ام با من تمرکز کنم. همانطور که رشد می کنم، توانایی هایم را گسترش خواهم داد و بنابراین باید بیشتر تمرکز کنم. هر بار یک قدم!

    
س: مضطربیتان چطور است؟

    
الف: برای رفتن، به ورزشگاه می روم وقتی که می توانم، و صبح های خاموش و صبح ها را صبح می شوم. گاهی اوقات دوستان و من برای مسابقات قهرمانی هاکی یا یک باز سریال مزرعه قلب ها ی دوستانه برای مقابله با فوتبال آماده می شوند.

    
س: عادات غذا خوردن سالم شما چیست؟

    
سریال مزرعه قلب ها پاسخ: این چیزی است که من در آن می خورم هرچیزی باعث می شود من احساس خوبی داشته باشم پس از انجام آن غذا بخورم. این غذا بیشتر غذای سالم به حساب می آید، اما گاهی اوقات من یک جعبه مک و پنیر می خورم. ارتباط دادن
پادکست سوم است.
ونسا اوولتت و شلبی ووه درباره موسیقی در  سریال مزرعه قلب ها بحث می کنند و سپس با جنی گرانت صحبت می کنند، که "The Dreamer"، آهنگ تم هارتلند را نوشت و آواز می خواند.
اولین پادکست  سریال مزرعه قلب ها کامل شده است، ویرایش شده، و برای لذت بردن از گوش دادن شما آپلود شده است.

در قسمت اول، طرفداران  سریال مزرعه قلب ها طرفداران ونسا، 14 از Kapuskasing، ON و Shelby، 15، از Ladysmith، BC، در مورد روابط در  سریال مزرعه قلب ها بحث می کنند و سپس با Amber Marshall (Amy) و Graham Wardle (Ty) با شخصیت های خود صحبت می کنند و چه چیزی مثل کار در نمایش است.

 سریال مزرعه قلب ها