چند هفته پیش، طرفداران مزرعه قلب ها در منطقه تورنتو را در مورد نمایش بازیگران در نمایشگاه رویال زمستانی اعلام کردیم. این طرفداران شنبه در کالگرای فرصتی برای دیدن برخی از بازیگران و خدمه را در حالی که آنها علیه بازیگران و خدمه دیگر مجموعه تلویزیونی فیلمبرداری در کالگری است روبرو می شوند.

مزرعه قلب ها
این زمان از سال، بانک بین المللی غذا Calgary همیشه به دنبال کمک های مالی است، و صنعت فیلم محلی برای شنیدن یک بازی هاکی خیریه برای انجام این کار و کمک به بانک غذا، از آن استفاده می کند.

اعضای بازیگران مزرعه قلب ها و خدمه "مزرعه قلب ها" (نام تیم - Mustangs) در این شنبه، 29 نوامبر در المپیک اسکیت بیضی در برابر اعضای بازیگران و خدمه "گل رز وحشی" (نام تیم - The Wilds) دانشگاه کالجاری پردیس. دسترسی به بیضی المپیک از 32 خیابان NW در بلوار کالج این رکورد در ساعت 1:00 بعدازظهر کاهش خواهد یافت.

تماشاگران خوش آمدید و ورود به بازی یک مورد مواد غذایی فاقد سریع می باشد.

این بار در سال گذشته Mustangs مزرعه قلب ها در برابر بازیگران و خدمه "Passchendaele" بازی کرد که در این منطقه فیلمبرداری شده است و اکنون در سینماهای محلی است.
صدها پوند غذا در یک رویداد بسیار ویژه برای بانک غذا اهدا شد. امیدواریم که این کمک های مالی امسال از سال گذشته پیشی بگیرد. مزرعه قلب ها

جونی جانشین بازیگر شاون جانستون، که بازیگر وطن پرست جک است، تیم تیم مزرعه قلب ها را جذب می کند و تیمش را به یخ هدایت می کند.

اگر شما در کالگری هستید و می خواهید بیرون بیایید، کمک مالی دریافت کنید و موستانگ ها را تشویق کنید!
کهربا و گراهام برای طرفداران خود امضا میکنند. مزرعه قلب ها
مزرعه قلب ها
در روز یکشنبه 9 نوامبر 2008، طرفداران به اندازه کافی خوش شانسی برای دیدار با ماندار مارشال و گراهام وردل در نمایشگاه رویال رویال بودند.
این یک روز پر از لحظات فراموش نشدنی بود، و وبلاگ هارتلند اطمینان داد که همه آنها را در دوربین های ویدئویی و دیجیتال ضبط کند! مزرعه قلب ها

این روز با Amber آواز سرود ملی کانادا را به یک جمعیت نزدیک به ظرفیت سلولی Rodeo، و سپس Graham از نماز کابوی دعوت کرد.
دو نفر از آنها عالی بودند! جمعیت آنها را دوست داشتند و آن را با دادن شعله های عظیمی از کف زدن به آنها نشان دادند! مزرعه قلب ها

به دنبال روده، آمبر و گراهام برای جلسه ی autograph به راه می رفتند.
آنها احتمالا نمیدانند که چند طرفدار وجود دارد تا زمانی که آنها خط مشتاق و هیجان انگیز مشتاقانه منتظر ورود خود را بب مزرعه قلب هاینند! آنها آن را دوست داشتند! آنها بیش از دو ساعت صرف کارت پستال مزرعه قلب ها-themed را امضا کرده بودند، برای تصاویر آماده شده بودند و با همه چت می گفتند! آنها خیلی خوب بودند و زمان برای یادگیری نام و زمان کمی برای هر فرد پیدا کردند. هنگامی که وقت آن رسیده بود که آنها را ترک کنند، آنها بالا گرفتند و به همه خط خطی گفتند. مزرعه قلب ها

امیدوارم طرفداران فرصتی برای دیدن امبر و گراهام در سال آینده در نمایشگاه رویال زمستانی دریافت کنند.
این یک روز بود که به زودی فراموش نخواهد شد!
مزرعه قلب ها
اگر در روز یکشنبه در منطقه تورنتو هستید، فرصتی برای گرفتن امبر مارشال، که در آن بازی می کنید Amy on مزرعه قلب ها و Graham Wardle، که بازی Ty را تجربه می کنید، می توانید پیدا کنید. مزرعه قلب ها

هر دو روز یکشنبه در نمایشگاه رویال زمستانی یک جلسه مستند به نمایش می گذارند.

نمایشگاه زمستانی رویال کشاورزی رویدادی منحصر به فرد است که هر نوامبر در شهر تورنتو برگزار می شود.
رویال بزرگترین مسابقات بین المللی عروسی و رقابت بین المللی عروسی د مزرعه قلب هار بین المللی است. این نمایشگاه از 7 تا 16 نوامبر در مرکز انرژی مستقیم، محل نمایشگاه در تورنتو اجرا می شود.

کهربا و گراهام در روز یکشنبه 9 نوامبر در خارج از ورودی اصلی Royal Rodeo قرار می گیرند و هنگامی که Rodeo به پایان می رسد، زمانی که بین ساعت 3:00 و 3:30 بعد از ظهر به پایان می رسد، شروع به امضا کرد.
شما می توانید چیزی را برای آنها امضا کنید، ی مزرعه قلب هاا می توانید اولین کارت پستال مزرعه قلب ها Season 2 خود را دریافت کنید، که مخصوصا برای رویدادهایی مانند این یکی مخصوص چاپ می شود.

در بالا یک عکس از ظاهر خود را در سال گذشته، زمانی که صدها نفر از طرفداران برای دیدار با دو ستاره مزرعه قلب ها ما بود.

هنگامی که خانم بل صدمه می زند، امی شگفت انگیز اسب شگفت انگ مزرعه قلب هایز خود را به Sugarfoot به مزرعه قلب ها می آورد.
به تعجب همه لو آن است که موفق به پیوند با تسویه حساب شکسته دلخواه است. در همین حال Ty هنگامی که یک دوست دختر قدیمی، کری آن، در یک Briar Ridge مشغول به کار می شود، یک روحیه ناخواسته از گذشته اش به وجود می آید و مشکلی را شروع می مزرعه قلب ها کند. اشلی به خاطر سرقت گردنبندش از Briar Ridge مورد سوء قصد قرار گرفته، تنها با ردیابی کردن کری آن و بازیابی کالا سرقت رفته که Ty می تواند خودش را تحمل کند. در نهایت، احساسات لو برای Sugarfoot او را به درک عمیق تر از ارتباط Amy با اسب ها.
کالگری به مردم تور بزرگ ... از مکان های فیلم  مزرعه قلب هاهالیوودی، یعنی است.
رول ماجراهای، یک تور جدید رانندگی که توسط مشارکت منطقه ای کالگری راه اندازی شده است، شما را به مکان های معروف توسط Unforgiven، کوه Brokeback، ترور جسی جیمز، و غیره را.

اگر به مقاله نگاه می کنید، می توانید چند نفر از اعضای اتاق خواب مهمانی امی را در مجموعه مزرعه قلب ها مشاهده کنید!