درباره بامیلو

بامیلو (Bamilo) بزرگترین بازار اینترنتی یا همان مارکت پلیس (Marketplace) ایران است که در سال 1393 توسط گروه اینترنت ایرانیان راه اندازی شد. بامیلو اولین و بزرگترین زیر مجموعه گروه اینترنت ایرانیان IIG است. این گروه که تحت حمایت شرکت MTN می باشد ، سرمایه ی خود را از گروه راکت اینترنت دریافت می کند.  راکت اینترنت یک شرکت برزیلی است که کار آن پیدا کردن ایده های استارتاپی و کسب و کارهای موفق کشور های دیگر و پیاده سازی مجدد آن استارتاپ ها در کشورهای دیگر است. گروه اینترنت ایرانیان دارای محصولات متفاوتی است ولی دو محصول این برند را ما بیشتر از مابقی آنها میشناسیم. بامیلو و اسنپ دو محصول قدرتمند این گروه هستند که توانسته اند جایگاه خود را در بین مردم تثبیت کنند. از دیگر محصولات این میتوان به اسنپ فود ، اسکانو و اسنپ تریپ اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی بامیلو با راه اندازی کمپین حراجمعه در ایران تواست نگاه بسیاری از افراد جامعه را به سمت خود تغییر دهد،‌ حراجمعه شامل تخفیفات خیلی خوب در آخرین جمعه سال میلادی می باشد که در اکثر فروشگاه های بزرگ در دنیا همه ساله اجرا می شود. حراجمعه در ایران در تاریخ 2 آذر است. بامیلو ، با تخفیفات شگفت انگیز و بیلبوردها و تبلیغات بسیار جدی در سراسر ایران برای کمپین حراجمعه توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. درحال حاضر این فروشگاه اینترنتی با ارائه انواع کد تخفیف بامیلو ، راه اندازی کمپین های جذاب در اینستاگرام و تلگرام ، راه اندازی کمپین های مناسبتی و … دومین فروشگاه اینترنتی ایران می باشد.

معرفی محصولات بامیلو

فروشگاه اینترنتی بامیلو به دلیل مدل درآمدی آن فقط دارای مرکز ارسال کالا می باشد. این فروشگاه هیچ انباری ندارد و تمامی کالاهای آن توسط تأمین کنندگان تأمین و ارسال میشود. فروشگاه اینترنتی بامیلو دارای هزار کالا از صدها برند معتبر ایرانی و جهانی است که به شما اجازه ی انتخاب آزادانه و خرید آنلاین را میدهد. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی بامیلو دارای هزاران کالا در دسته بندی های کالاهای دیجیتال ، مد و لباس ، لوازم خانه ، زیبایی و سلامت ، سرگرمی و ورزشی ، فرهنگ و هنر ، ابزار و خودرو و سوپر مارکت آنلاین می باشد. شما میتوانید هر یک از کالاهای فوق را با استفاده از کد تخفیف بامیلو با قیمت پایین تر خریداری کرده و سبد خرید خود را بیشتر کنید.

دلیل استفاده از کد تخفیف بامیلو

بامیلو از اول هم به ارائه دهنده کدهای تخفیف جذاب مشهور بود . قطعا وقتی از کد تخفیف بامیلو در خرید از فروشگاه اینترنتی بامیلو استفاده میکنیم محصولات بیشتری را میتوانیم از آن خرید کنیم ولی با قیمت کمتر.

انواع کد تخفیف بامیلو

بامیلو کد های تخفیف مختلفی برای جذب حداکثری مردم به خود استفاده میکند. انواع کد تخفیف بامیلو عبارت است از :

کد تخفیف معمولی بامیلو

امروزه اکثر فروشگاه های اینترنتی از جمله بامیلو از این نوع کد تخفیف بصورت عمومی کمتر استفاده میکند و معمولا این کدها را برای استفاده مشتریان استارتاپ ها ، شرکت و سازمان های متفاوت برای برندینگ و افزایش فروش در اختیار آنها قرار میدهند و کد تخفیف آن یا درصدی است یا ریالی . این کدهای تخفیف خود به دو صورت توسط سازمان ها به دو صورت به مشتریان ارائه می شود :

  • یکی از این مدل ها ، کد تخفیف معمولی بامیلو است که کاملا رایگان است و شما میتوانید این نوع کد تخفیف را پس از ثبت نام در مجله ی اینترنتی مگ بن از همین صفحه دریافت کنید.
  • یکی دیگر از این مدل ها : کد تخفیف غیر رایگان بامیلو است. این نوع کد تخفیف بامیلو رایگان نیست و شما با هزینه ی اندک میتوانید این نوع کد تخفیف را نیز دریافت کنید. شما میتوانید این نوع کد تخفیف را پس از ثبت نام در مجله ی اینترنتی مگ بن از همین صفحه پس از پرداخت از طریق درگاه بانکی دریافت کنید.

تخفیف روزانه بر روی کالاها

این نوع تخفیف از تخفیف های بامیلو توسط واحد های مارکتینگ و بازرگانی در بامیلو مستقیما بر روی کالاها اعمال میشود. شما این تخفیف ها را میتوانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام بامیلو مشاهده کنید و مستقیما بدون وارد کردن هرگونه کد تخفیف از فروشگاه اینترنتی بامیلو خریداری نمایید. این نوع تخفیف معمولا یک روزه میباشند.

تخفیف های شگفت انگیز آف باکس بامیلو

نوع دیگری از تخفیف های فروشگاه اینترنتی بامیلو ، آف باکس بامیلو میباشد که به شما امکان خرید کالا با تخفیف های باورنکردنی را میدهد. بامیلو روزانه محصولاتی را انتخاب کرده و در آف باکس خود قرار میدهد. ا ین نوع تخفیف معمولا یک روزه میباشند.

کد تخفیف خرید اول از بامیلو

یکی دیگر از کدهای تخفیف جذاب بامیلو ، کد تخفیف خرید اول بامیلو می باشد. این کد تخفیف فقط برای کاربران جدید است که قصد دارند برای اولین بار از فروشگاه اینترنتی بامیلو خرید کنند. بعد از استفاده از این کد تخفیف ، امکان استفاده مجدد آن وجود ندارد.

کد تخفیف خرید اول از اپلیکیشن بامیلو

آخرین نوع کدتخفیف که جدیدا توسط فروشگاه اینترنتی بامیلو در حال استفاده است ، کد تخفیف خرید اول از اپلیکیشن موبایل بامیلو می باشد. این کد تخفیف با هدف افزایش نصب اپلیکیشن موبایل بامیلو و خرید از آن به کاربران ارائه می شود.

شرایط استفاده از کد تخفیف بامیلو

شرایط استفاده از کد تخفیف بامیلو با توجه به سیایت های وبسایت بامیلو بصورت زیر است :

برای استفاده از کد تخفیف در فروشگاه اینترنتی بامیلو ، با نام کاربری خود کالای مورد نظر را انتخاب کرده و پس از بررسی جزئیات سفارش خود در قسمت ثبت کد تخفیف کد مربوطه را که از مگ بن دریافت کرده اید وارد نموده و گزینه ثبت کد تخفیف را انتخاب نمائید. مبلغ کد تخفیف از مبلغ نهایی سفارش کسر خواهد شد.

  • لطفا در هنگام ورود کد تخفیف بامیلو از صحت ورود کد اطمینان حاصل نمایید.
  • کد تخفیف بامیلو فقط یک بار قابل استفاده می باشد.
  • کد تخفیف برای هر یک از کاربران منحصر به فرد می باشد.
  • در هر ثبت سفارش فقط یک کد تخفیف بامیلو قابل استفاده بوده و امکان ترکیب دو یا چند کد تخفیف وجود ندارد.
  • مبلغ کد تخفیف از مبلغ قابل پرداخت سفارش شما کسر خواهد شد.
  • لطفاً توجه داشته باشید هر کد تخفیف بامیلو دارای یک مبلغ حداقل خرید می‌باشد که شما ملزم به رعایت آن هستید.

توجه داشته باشید برای استفاده از کدهای تخفیف رایگان بامیلو از وبسایت مگ بن بایستی از آخرین دریافت کد تخفیف رایگان که از مگ بن دریافت کرده اید ، دو هفته گذشته باشد و سپس از همین صفحه نسبت به درخواست کد تخفیف جدید بامیلو اقدام نمایید.

زمان عرضه کدهای تخفیف بامیلو

شما میتوانید هر روز هفته و 24 ساعته از انواع کد تخفیف بامیلو را در وبسایت فروشگاه اینترنتی بامیلو یا مگ بن استفاده کنید.

روش های دریافت کد تخفیف بامیلو

برای دریافت کد تخفیف فروشگاه اینترنتی بامیلو از وبسایت مگ بن ابتدا در وبسایت مگ بن ثبت نام کنید . سپس از همین صفحه کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کد تخفیف مورد نظر میتوانید آن را از بخش ” کدهای تخفیف من ” پروفایل کاربری تان مشاهده کنید.