تور کوالالامپور

بی شک یکی از پرطرفدارترین تورها در ایران و جهان تور کوالالامپور می باشد، با رفتن به تور کوالالامپور می توانید از جاذبه های فوق العاده زیبای گردشگری این شهر دیدن کنید و از آب و هوای فوق العاده این شهر نیز نهایت استفاده را ببرید. برای رفتن به تور کوالالامپور نیاز دارید که در ابتدا با این شهر و مردم آن آشنایی کاملی داشته باشید، آب و هوای این شهر را بشناسید و بهترین زمان برای رفتن به تور کوالالامپور را بدانید و در پایان نیز با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کوالالامپور آشنا شوید.

شهر کوالالامپور

شهر کوالالامپور بزرگترین شهر کشور مالزی و همین طور پایتخت رسمی این کشور می باشد، سالانه افراد بسیار زیادی با انتخاب این شهر به عنوان مقصد خود به تور کوالالامپور می روند. شهر کوالالامپور جزو قلمروهای فدرال در مالزی به شمار می آید که مستقیما تحت نظر دولت می باشد و توسط دولت اداره می شود. این شهر از قدیمی ترین شهرهای مالزی است که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می گردد.اگر قصد سفر به شهر کوالالامپور را دارید باید بدانید که این شهر یک کلان شهر به شمار می آید و از تراکم جمعیت خوبی نیز برخوردار است. اگر به تور کوالالامپور رفته اید باید بدانید که در این شهر رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند که غذاهای حلال را سرو می کنند و آرم حلال نیز بر روی درب این رستوران ها متصل شده است.

تور کوالالامپور

فرهنگ مردم کوالالامپور

مردم شهر کوالالامپور بسیار خونگرم هستند و به خوبی از شما در تور کوالالامپور میزبانی خواهند کرد، مردم این شهر ایرانی ها را بسیار دوست می دارند و احترام خاصی به برای آن ها قائل هستند، بومی های شهر کوالالامپور اکثرا مسلمان هستند و به همین دلیل مسلمانانی را که به تور کوالالامپور آمده اند را بسیار دوست می دارند. مردم این شهر فوق العاده منظم هستند و اگر وارد این شهر شوید گمان می کنید که وارد یکی از کشورهای اروپایی شده اید. در شهر کوالالامپور می توانید مردمانی با تمامی فرهنگ ها و ملیت ها را مشاهده کنید و در تور کوالالامپور با آن ها آشنا شوید.

تور کوالالامپور

آب و هوای کوالالامپور

آب و هوای کشور مالزی به صورت کلی آب و هوایی شرجی و فوق العاده گرم می باشد، آب و هوا در شهر کوالالامپور نیز به همین صورت می باشد به طوری که دمای هوا در شب ها نیز  پایین تر از 20 درجه سانتی گراد نمی آید . در روزها معمولا دمای هوای شهر کوالالامپور بالای 30 درجه است. به صورت کلی میانگین دما در شهر کوالالامپور 27 درجه سانتی گراد می باشد. یکی از نکاتی که باید در تور کوالالامپور به یاد داشته باشید این است که سعی کنید در صورت بارش باران از اماکنی دیدن کنید که سرپوشیده هستند و یا این که در هتل بمانید و در هنگام آفتابی بودن هوا نیز می توانید از اماکن دیگر دیدن کنید.

تور کوالالامپور

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

از آن جایی که شهر کوالالامپور در نزدیکی خط استوا واقع شده است و به همین علت در بیشتر اوقات سال دارای آب و هوایی گرم می باشد نمی توان گفت که یک فصل بهترین زمان رفتن به تور کوالالامپور می باشد، اگر قصد رفتن به تور کوالالامپور را دارید باید بدانید که این شهر به ندرت پیش می آید که آب و هوای خنکی را تجربه کند بنابراین بدون توجه به آب و هوا و فقط به قصد لذت بردن از جاذبه های دیدنی این شهر هر زمان که خواستید به تور کوالالامپور بروید.

تور کوالالامپور

اطلاعات پرواز کوالالامپور

به صورت کلی در طول هفته سه پرواز از تهران به مقصد کوالالامپور صورت می گیرد، این پروازها در روزهای یک شنبه، سه شنبه و جمعه می باشد و در ساعت 23:25 از فرودگاه امام به مقصد کوالالامپور صورت می گیرد. مدت زمانی که شما در این پرواز هستید نیز تقریبا 8 ساعت می باشد. پروازهای برگشت از کوالالامپور به مقصد تهران نیز در طول هفته سه مرتبه و در روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 13:30 صورت می گیرد که مدت زمان پرواز برگشت نیز تقریبا هشت ساعت می باشد.

تور کوالالامپور

فرودگاه کوالالامپور

فرودگاه بین المللی کوالالامپور در سال 1998 ساخته شده است و یک فرودگاه نوساخت به شمار می آید، این فرودگاه امروزه بیش از 52 میلیون مسافر را در طول یک سال جا به جا می کند که همین امر این فرودگاه را به یکی از شلوغ ترین فرودگاه های آسیا تبدیل کرده است. فرودگاه بین المللی کوالالامپور دارای دو پایانه می باشد، پایانه اصلی این فرودگاه توسط یک معمار ژاپنی با ظرافت بسیار زیادی ساخته شده است. از دیگر امکانات این فرودگاه می توان به رستوران ها، خدمات بانکی، دفترپست و … اشاره کرد.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری تاریخی کوالالامپور

یکی از جالب ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در تور کوالالامپور باید از آن دیدن کنید عمارت سلطان عبدالصمد می باشد، این عمارت در واقع نماد شهر کوالالامپور می باشد که در سال 1897 ساخته شده است و امروزه به یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی  که در تور کوالالامپورباید از آن دیدن کنید ،مسجد جامع کوالالامپور می باشد، این مسجد سال ها قبل ساخته شده است اما در سال 1909 دیوارهای آن فرو ریخت ولی به دستور سلطان سلانگور در همان سال این دیوارها دوباره ساخته شد و این مسجد احیا شد تا امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شود که توریست های ایرانی در تور کوالالامپور از آن دیدن می کنند.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری طبیعی کوالالامپور

یکی از برترین مکان هایی که در تور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید مجموعه آبی سان وی لاگون می باشد، این مجموعه در اصل یک مجموعه تفریحی می باشد ولی بیشتر محبوبیت آن به خاطر پارک آبی این مجموعه می باشد، این مجموعه بزرگ و توریستی در سال 1993 ساخته شده است و امروزه تقریبا می توان گفت که 90 درصد کسانی که به تور کوالالامپورمی روند حتما  از این مکان دیدنی بازدید می کنند و ساعتی را در آن جا می گذرانند، شما نیز در سفر به شهر کوالالامپور حتما باید از آن دیدن کنید. پارک پروانه یکی دیگر از جاذبه های طبیعی می باشد که در تور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید، در این پارک می توانید بیش از 6 هزار گونه مختلف پروانه را مشاهده کنید که در یک فضای فوق العاده جمع آوری شده اند. آکواریوم بزرگ کوالالامپور، آکواریومی به طول 90 متر است که در آن می توانید طیف گسترده ای از جانوران مختلف را مشاهده کنید. در این آکواریوم بیش از 5000 گونه مختلف آبزیان زندگی می کنند که شما در تور کوالالامپور می توانید از آن ها دیدن کنید.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری هنری و فرهنگی کوالالامپور

موزه ملی مالزی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری هنری است که می توانید در تور کوالالامپور از آن دیدن کنید، سبک معماری ساختمان این موزه به سال 1960 میلادی باز می گردد، در این موزه بسیار زیبا می توانید انواع مختلفی از نمایشگاه های تاریخی، اقتصادی و هنری کشور مالزی را مشاهده کنید. یکی از مهم ترین اماکنی که در تور کوالالامپور می توانید از آن ها دیدن کنید معابد شهر کوالالامپور می باشند، شما می توانید این معابد را در هر گوشه ای از  این شهر مشاهده کنید و از آن ها بازدید کنید.

تور کوالالامپور

معرفی مرکز خرید پاویلیون

بی شک یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مرکز خرید پاویلیون می باشد که درتور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شده است و خیلی زود موفق شد خود را بر سر زبان ها بیندازد و در بین مسافرانی که به تور کوالالامپور می آمدند مشهور شود. در این مرکز خرید بیش از 450 فروشگاه وجود دارد که هر یک به فروش محصولاتی خاص مشغول هستند. اگر قصد دارید محصولاتی با بهترین برندها را از تور کوالالامپور به همراه خود سوغاتی بیاورید حتما باید به این مرکز خرید سری بزنید. یکی از امکانات فوق العاده ای که در این مرکز خرید تعبیه شده است رستوران های بسیار عالی و با کیفیت می باشد که شما در حین خرید می توانید در این رستوران ها به استراحت بپردازید و غذا میل کنید. بسیاری از برندهای معروف کشور مالزی همانند ایو سن لوران، ورساچه، دولچه و گابانا در این مرکز خرید نمایندگی دارند و محصولات خود را به فروش می رسانند.

مرکز خرید پاویون در تور کوالالامپور

مرکز خرید Suria KLCC

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در سرتاسر مالزی می باشد، که از یک ساختمان بزرگ 6 طبقه تشکیل شده است، این مرکز خرید در نزدیکی برج های دوقلو پتروناس واقع شده اند به همین دلیل همواره مشتریان بسیار زیادی را دارا می باشند و بسیاری از توریست هایی که وارد شهر کوالالامپور می شوند از این مرکز خرید دیدن می کنند. مرکز خرید Suria KLCC در سال 1999 افتتاح شده است و در بین مراکز خرید بزرگ در شهر کوالالامپور از قدمت بیشتری برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این مرکز خرید این است که دسترسی به آن فوق العاده راحت می باشد و در نزدیکی آن هتل های بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل بیشتر مسافران معمولا این مرکز خرید را برای خریدهای خود انتخاب می کنند. در داخل این مرکز خرید می توانید جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را نیز مشاهده کنید، به عنوان مثال در داخل این مرکز خرید یک آکواریوم بزرگ قرار دارد که می تواند برای کودکان شما بسیار جالب و جذاب باشد، اقیانوس نمایی که در داخل این مرکز خرید تعبیه شده است نیز می تواند یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده زیبای این مرکز خرید باشد.