بلیط هواپیمای بندرعباس


بلیط هواپیمای بندرعباس تقریبا توسط تمامی شرکت های هواپیمایی و آژانس های خرید بلیط هواپیما آنلاین در ایران ارائه می شود زیرا شهر جنوبی و محبوب بندرعباس به دلیل داشتن روابط اقتصادی دریایی به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بنادر ایران همیشه مقصد رفت و آمد بسیاری از تاجران و گردشگران ایرانی و خارجی بوده است.

راهنمای سفر به شهر بندرعباس

بندرعباس یکی از مهم ترین و تاثیر گزارترین بنادر تجاری ایران است که بیش از 50 در صد تجارت دریایی ایران و 70 درصد از ترانزیت صادرات و واردات ایران وابسته به این بندر تاریخی است. جالب است بدانید نام قدیمی این شهر بندر گمبرون بوده است که پس از آزاد سازی این شهر از پرتغالی ها توسط شاه عباس صفوی به بندرعباس تغییر نام پیدا کرده است. بندرعباس مرکز استان هرمزگان است استانی که جزء مناطق گرم و خشک و با بارش اندک در ایران محصوب می شود. طبیعتا خودتان به خوبی می دانید که بندرعباس در تابستان هوای بسیاری گرمی دارد و به دلیل مجاورت با دریا شرجی بودن و رطوبت نیز به آن اضافه خواهد شد به همین دلیل در روزهای گرم مانند اواسط اردیبهشت تا مهر این شهر زیبا بازدیدکنندگان و گردشگران کمتری دارد البته این قضیه برای تاجران با مقاصد کاری کاملا متفاوت است. در واقع بهترین زمان برای مسافرت به بندرعباس از اواسط پاییز تا اوایل اسفند است.

راهنمای سفر به شهر بندرعباس

فرودگاه بین المللی شهر بندرعباس

فرودگاه بین المللی بندرعباس به دلیل شرایط خاص این شهر بندری یکی از فرودگاه های مهم ، مجهز و پر تردد در ایران است که در هر هفته بیش از 250 پرواز داخلی و خارجی را پوشش می دهد. فاصله این فرودگاه بین المللی تا مرکز شهر کمتر از 6 کیلومتر است و همچنین دارای امکانات رفاهی مانند شعبه های بانکی، رستوران و بوفه های غذایی و کافی شاپ، غرفه های تجاری و… است. نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه  برای اقامت در بندرعباس شامل هتل هما بندرعباس (بلوار پاسداران بندرعباس)، هتل هرمز بندرعباس (میدان انقلاب)، هتل ایران بندر عباس (بلوار امام خمینی) و … است. شما پس از تهیه بلیط هواپیمای بندرعباس می توانید برای رزرو هتل نیز اقدام کنید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما بندرعباس

بر طبق تجربه مسافران همیشگی این شهر زیبا اگر تاریخ سفر شما در روزهای مهم کاری یا تعطیلات قرار دارد به دلیل تقاضای بسیار زیاد بهتر است مدتی پیش از سفرتان اقدام به خرید بلیط هواپیمای بندرعباس کنید البته یادتان باشد وضعیت بلیط هواپیمایی بندرعباس در فصول مختلف سال متفاوت است بنابرین برای اطمینان از خرید قطعی بلیط هواپیمای بندرعباس به خصوص در روزهای مهم کاری یا تعطیلات حتما از مدت ها پیش اقدام به خرید بلیط هواپیمایی بندرعباس کنید تا در تاریخ و زمان مورد نظر و طبق برنامه سفر بی نظیر داشته باشید.

در واقع بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای بندرعباس و بازدید از این شهر بندری زیبا با هوای بسیار مطبوع و دلپذیر از اواسط ماه آبان تا فروردین ماه است. جالب است بدانید در تعطیلات نوروز و تعطیلات بهمن ماه شهر توریستی بندرعباس بیشترین حجم مسافر را خواهد داشت و بلیط هواپیمایی بندرعباس از مدت ها قبل کاملا به فروش رفته است. البته شما با رزرو و خرید به موقع بلیط هواپیمایی بندرعباس می توانید به راحتی از تعطیلات در شهر زیبای بندرعباس لذت ببرید. اما برای راحتی شما و انتخاب زمان مناسب خرید بلیط هواپیمای بندرعباس به صورت کامل شرایط خرید بلیط و مسافرت در هر فصل را برای شما شرح خواهیم داد.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای بندرعباس

قبلا به تاثیر زمان و تاریخ انتخابی شما بر قیمت بلیط هواپیمای بندرعباس اشاره کردیم اینکه در روزهای زمستانی و تعطیلات بهمن و نوروز به دلیل افزایش تقاضا احتمال افزایش قیمت بلیط هواپیمایی بندرعباس وجود دارد و برخلاف آن در روزهای گرم تابستانی شاهد کاهش قیمت ها خواهید بود اما یکی از معیارهای دیگر در قیمت و خرید آنلاین بلیط هواپیمایی بندرعباس تفاوت شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیمایی بندرعباس می تواند باشد، بنابرین توصیه می شود اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما بندرعباس هستید حتما در زمان خرید بلیط چارتر هواپیما به نوع کلاس پروازی ( بیزینس یا اکونومی ) و و برند ایر لاین توجه کنید.

همانطور که گفته شد بلیط هواپیمایی بندرعباس به دلیل حجم بسیار بالای مسافران و گردشگران و تاجران و همچنین مهاجران کار تقریبا توسط تمامی شرکت های هواپیمایی ارائه خواهد شد. جالب است بدانید نرخ بلیط هواپیما به دلیل سفرهای روزانه، کاری و توریستی به شهر بندر عباس همراه با افزایش تقاضای مشتریان بلیط هواپیمای بندرعباس باعث شده است از قیمت مناسبی برخوردار شود. در واقع افزایش عرضه بلیط هواپیمایی بندرعباس توسط شرکت های هواپیمایی و همچنین تقاضای مردم برای بلیط هواپیمای بندرعباس باعث شده است تا قیمت بلیط هواپیمای بندرعباس  قیمت متعادل و منطقی داشته باشد. از جمله شرکت هواپیمایی هایی که اقدام به خدمات رسانی و فروش بلیط ارزان قیمت هواپیمای بندرعباس کرده اند شرکت هواپیمایی :هواپیمایی آتا،  کاسپین، فلای‌دبی، ایران ایر،  ایران ایرتور،  آسمان، نفت ایران، کیش ایر،  ماهان، اترک، معراج، قشم، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی سعودی می باشد.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای بندرعباس

قیمت بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل های مختلف سال

بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل بهار

شاید بتوان گفت پر نوسان ترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل بهار اتفاق خواهد افتاد. از میانه اسفند ماه به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و همچنین آغاز مسافرت های نوروزی شاهد افزایش خرید بلیط هواپیمای بندرعباس از شهرهای دیگر به مقصد بندرعباس خواهیم بود به صورتی که در روزهای پایانی سال تقریبا تمامی بلیط ها به مقصد بندرعباس به فروش رفته است. پس از تعطیلات نوروزی و با شروع سال کاری همچنان شاهد بسیاری از خرید های بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس خواهید بود که البته این دفعه به جای گردشگران ، تاجران و افرادی که به نوعی فضای کاری آن ها با بندرعباس گره خورده است بیشترین متقاضی خرید بلیط هواپیمایی بندرعباس هستند. همچنین بلیط برگشت از بندرعباس به شهرهای دیگر نیز پر فروش است و این شلوغی تا اواخر فرودین ماه ادامه دارد و پس از آن با گرم شدن هوا حجم فروش بلیط بندرعباس نیز کاهش خواهد یافت. .

بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل تابستان

روزهای تابستانی و گرم بندرعباس خلوت ترین روزهای این شهر پر رفت و آمد است. اما همچنان روزهای اول هفته و آخر هفته در مقایسه با روزهای وسط هفته طرفدارن بیشتری برای خرید بلیط اینترنتی هواپیما را دارد. شاید بتوان گفت خرید بلیط ارزان هواپیما بندرعباس در روزهای تابستانی به اوج خود خواهد رسید در واقع یکی از ارزان ترین روزها برای خرید بلیط هواپیمای بندرعباس روزهای گرم تابستانی است.

بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل پاییز

با شروع دانشگاه ها و آغاز سال تحصیلی در روزهای پایانی شهریور و اوایل مهر تقریبا بلیط هواپیمای بندرعباس مانند روزهای تعطیلات نوروزی به سمت نایاب شدن خواهد رفت که خرید بلیط هواپیما آنلاین آن هم در یک الی دو هفته قبل از سفر می تواند شما را در مقابل این اتفاق بیمه کند. همراه با خنک شدن هوا و نزدیک شدن به روزهای سرد شهرهای دیگر بندرعباس بهترین و دلپذیرترین هوا را به شما هدیه خواهد داد. بنابرین اگر به دنبال فرار از سرما و یک مسافرت عالی دریایی هستید همین حالا در تقویمتان تاریخ مسافرت و خرید بلیط هواپیمایی بندرعباس در پاییز را علامت بزنید.

بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل زمستان

هرچقدر که زمستان در شهرهای دیگر ایران سرد و زمستانی است در شهر زیبای جنوبی بندرعباس هوا دلپذیر و رویایی می شود اگر در زمان مسافرت می خواهید از هوای عالی لذت ببرید زمستان های بندرعباس را تکرار یک بهار دلپذیر دریایی بدانید . البته یادتان باشد در تعطیلات بهمن تقاضا برای خرید بلیط هواپیمای بندرعباس دوباره زیاد خواهد شد پس مثل همیشه توصیه ما به شما این است که از قبل اقدام به خرید بلیط هواپیما آنلاین بندرعباس کنید تا در تهیه بلیط هواپیمایی بندرعباس مشکلی بوجود نیاید.

قیمت بلیط هواپیمای بندرعباس در فصل های مختلف سال

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای بندرعباس

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان تهیه بلیط هواپیما باید حتما به آن دقت کنیم خرید بلیط از آژانس ها و سایت های معتبر است به خصوص در خرید بلیط چارتر هواپیما دقت ویژه داشته باشید. همانطور که می دانید یکی از تفاوت های مهم بین خرید بلیط سیستمی و بلیط چارتری این است که در بلیط چارتری امکان کنسلی یا تغییر و بازگشت وجه وجود ندارد بنابرین در زمان خرید حتما از سفرتان در تاریخ و زمان مورد نظر مطمئن باشید. یادتان باشد بلیط هواپیمای ارزان نمی تواند همراه با تمامی امکانات رفاهی همراه باشد بنابرین اگر به کیفیت سفر های خود اهمیت می دهید در کنار توجه به بودجه و قیمت بلیط هواپیما امکانات ارائه شده توسط شرکت هواپیمایی را نیز حتما مورد توجه قرار دهید و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید تا با آگاهی کامل از سفرتان لذت ببرید.

 خرید بلیط اینترنتی هواپیما

همانطور که می دانید ممکن است در ساعت حرکت پرواز تغییرات احتمالی بوجود بیاید بنابرین تنها با یک پیامک از تمامی تغییرات احتمالی با خبر خواهید شد. همچنین اگر شما بنا به هر دلیلی اطلاعات پرواز را در اختیار نداشته باشید تمامی اطلاعات از قبل برای شما پیامک شده است و به راحتی می توانید از آن برای دریافت کارت پرواز استفاده کنید.

شرایط لغو پرواز و انصراف از خرید بلیط اینترنتی هواپیما

اگر شما در خواست لغو پرواز و یا انصراف از سفر با شرکت هواپیمایی را داشته باشید می توانید با استناد به مقررات مندرج شده در بلیط به دفاتر شرکت هواپیمایی مراجعه کنید و درخواست انصراف بدهید. البته در بالا اشاره شد که اغلب بلیط های چارتری امکان لغو و بازگشت وجه را نخواهند داشت پس حتما قبل از خرید بلیط چارتری کاملا دقت کنید تا از ضررهای مالی جلوگیری کنید. سپاسگزاریم که با ما همراه بودید سفر خاطره انگیز و بی نظیری را به شهر بندرعباس برای شما آرزومندیم.

چه نکاتی را پس از خرید بلیط هواپیما رعایت کنیم

یادتان باشد پس از خرید وصدور بلیط هواپیما حتما اطلاعات پرواز را در جایی ذخیره کنید. همچنین جهت گرفتن بلیط هواپیما و کارت پرواز نیاز به کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی ) خواهید داشت پس حتما قبل از مراجعه به فرودگاه دقت کنید که کارت شناسایی را به همراه داشته باشید زیرا بدون کارت شناسایی نمی توانید از متصدی باجه کارت پرواز را دریافت کنید. همچنین در صورت مفقود شدن بلیط سریعا به دفاتر هواپیمایی مراجعه و مفقود شدن بلیط را اعلام کنید تا برای صدور مجدد بلیط اقدام های لازم انجام شود.

به یاد داشته باشید پس از دریافت بلیط تمامی اطلاعات روی بلیط مانند نام و نام خانوادگی ، تاریخ پرواز ، ساعت حرکت ، مبدا و مقصد را کاملا کنترل کنید تا در زمان مراجعه به فرودگاه و در ساعات پایانی مانده به پرواز هیچ مشکلی نداشته باشید.

بسیاری از مسافران هواپیمایی ممکن است در محاسبه زمان رسیدن به فرودگاه اشتباه کنند در حقیقت هیچ پروازی به دلیل عم حضور مسافر یا تاخیر در رسیدن به پرواز حرکت خود را به تعویق نخواهد انداخت پس حتما دقت کنید که برنامه ریزی های خود را به گونه ای انجام دهید که یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای بندرعباس

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر بندرعباس

اگر دوست دارید که به معنای واقعی از سفر به شهر دریایی بندرعباس لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما تاریخ سفرتان را در بازه زمانی پاییز و زمستان انتخاب کنید تا از هوای دلپذیر و مطبوع بندرعباس در کنار دریا لذت ببرید و به راحتی بتوانید از تمامی امکانات و مکان های شهر بندرعباس در هوایی دل انگیز استفاده کنید.

یکی از بهترین سرگرمی ها در سفر به هر مکانی امتحان کردن غذاهای بومی آن منطقه است هواری، مهیاوه، عنکاس، قلیه ماهی، میگو و انواع ماهی‌های دریای جنوب از جمله غذاهای پر طرفدار در بندرعباس است که تجربه ای بی نظیر از غذاهای جنوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین برای گشت و گذار در شهر و خاطره سازی با این شهر بندری نیز می توانید به دیدار معبد هندوها ، قلعه فین ، موزه مردم‌شناسی ، حمام و مسجد گله‌دار ، برکه‌های باران، عمارت کلاه‌فرنگی و دره داماش و… بروید.

اگر زمان کافی برای یک مسافرت دریایی و به یاد ماندنی دارید می توانید پس از دیدن شهر بندرعباس مقصد بعدی خود را جزیره قشم انتخاب کنید. شما به راحتی می توانید پس از خرید بلیط هواپیمای بندرعباس و اقامت در این شهر جنوبی با اتوبوس های دریایی به جزیره قشم بروید و بخشی از زمان سفرتان را به گشت و گذار در این جزیره زیبا اختصاص دهید. یکی از جاذبه های دیگر در نزدیکی شهر بندرعباس جزیره جادویی هرمز بندعباس است.