تور آمریکا


در این بخش حقایق جالبی را در مورد آمریکا مطرح می کنیم، متقاضیان شرکت در تور آمریکا می توانند این بخش را نیز مطالعه و اطلاعات جالبی در خصوص این کشور کسب کنند. آمریکایی با گذشت هر ثانیه حدود 45 کیلو گرم شکلات می خورند و این از حقایق جالی مردمان این کشور است. خانه های متحرک متصل به تریلی در این کشور طرفدارن بسیاری دارد و حدود 20 میلیون از جمعیت کشور در این خانه ها روزگار می گذرانند. یهودیت و مسیحیت از دین های بزرگ آمریکا هستند که در این میان مسیحیت دارای جایگاه اول است. اگر می خواهید در تور آمریکا شرکت کنید این مقاله را مطالعه نمایید، در این جا با آب و هوا، جاذبه ها و مراکز خرید این کشور آشنا می شوید و راجع به مردمانش اطلاعات خوبی کسب می کنید.

راهنمای سفر به آمریکا

اگر می خواهید در تور آمریکا شرکت کنید حتما این بخش را مطالعه کنید، در اینجا اطلاعات مختصری در خصوص این کشور برای شما ذکر می شود. در ابتدا خوب است بدانید که این کشور از نظر مساحت جایگاه سوم را در کل دنیا به خود اختصاص داده است و به طور تقریبی از مساحتی معادل 9.9 میلیون هکتار برخوردار است. جمعیت آن نیز حدود 320 میلیون نفر است که رقم قابل توجهی است و از این نظر نیز در جایگاه سوم نسبت به کل دنیا قرار دارد. زمان کشف قاره آمریکا به سال 1492 میلادی توسط شخصی به نام کریستف کلمب باز می گردد. اگر بخواهید آن را از نظر سیاسی مورد بررسی قرار دهید باید بدانید که در این زمینه بسیار قدرتمند است و با اکثر کشورهای جهان روابط دیپلماتیک رسمی دارد. قدرتش از نظر اقتصادی نیز قابل توصیف نیست چرا که عملکرد بسیار حرفه ای در این زمینه دارد. با شرکت در تور آمریکا می توانید از یک کشور مدرن و قدرتمند دیدن کنید و این موضوع حس خوبی به شما خواهد داد. در پایان این بخش نیز بدانید که واحد رسمی پول آمریکا دلار است.

راهنمای سفر به آمریکا

زبان و فرهنگ مردم آمریکا

با شرکت در تور توریستی آمریکا می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این کشور بیشتر آشنا شوید اما در این بخش کمی به این موضوع و نکات پیرامونش می پردازیم. در ابتدا صحبت راجع به هنر مردمان این کشور را با نام بردن از بناهایی که به دست آن ها ساخته شده است آغاز می کنیم، برخی از این بناها عبارتند از: موزه لوور، برج خلیفه دبی، دروازه اروپا که در شهر مادرید اسپانیا واقع شده است، هرم ورودی و کاخ مجلس ملی بنگلادش. فرهنگ مردمان این کشور بسیار پیچیده است و باید با نگاه به غذا، پوشش، تفریحات و جشن ها با این نوع فرهنگ آشنا شوید.

آشپزی بخش مهمی از فرهنگ آمریکاست و این کشور توانسته غذاهایی متنوع با طعم های بی نظیر را ارائه دهد، از غذاهای معروف این کشور که شاید شما نیز آن ها را بشناسید می توان به استیک و باربیکیو اشاره کرد. خوراک مار زنگی نیز از غذاهای محبوب مردمان آمریکاست که دیگر کشورها آن را نمی شناسند. در ارتباط با دین آن نیز بدانید که آمریکا به عنوان یک کشور سکولار شناخته می شود و این موضوع رسمی بودن یک دین را رد کرده و از همه ادیان و عقاید حمایت می کند. با  شرکت در تور آمریکا شاهد این احترام در میان مردمانش خواهید بود.

وضعیت آب و هوایی آمریکا

همان طور که گفته شد با رزرو تور آمریکا و شرکت در آن شاهد وسعت بسیار این سرزمین خواهید بود بنا بر این نمی توان یک نوع آب و هوا برای همه مناطق آن تعیین و اعلام کرد. آب و هوای آمریکا از تنوع زیادی برخوردار است و این به دلیل وسعت جغرافیایی اش است. در ادامه به برخی از انواع آب و هوا که در این کشور دیده می شود اشاره ای خواهیم داشت:

  1. آب و هوای گرم و صحرایی که بارش کم نیز از خصوصیات بارز این نوع آب و هواست و بیشتر در قسمت های جنوب شرقی کشور شاهد آن هستید.
  2. آب و هوای نیمه صحرایی که به طور معمول نسبت به دیگر نقاط دارای آب و هوایی با دمای کم تر است. بخش هایی از کشور که تحت تاثیر این نوع آب و هوا هستند عبارتند از: آریزونای شمالی، نیومکزیکو، قسمت های مرکزی و شمالی ایالت نوادا و قسمت هایی مشخص از ایالت یوتا.
  3. آب و هوای نیمه استوایی که دارای زمستان هایی معتدل و در مقابل تابستان هایی گرم با رطوبت بالا است.

در این بخش سه نوع از تنوع آب و هوایی این کشور مورد بررسی قرار گرفت اما به طور کل با شرکت در تور آمریکا شاهد آب و هوایی گرم و معتدل هستید.

تور آمریکا در فصل بهار

در بخش قبل راجع به تنوع آب و هوایی آمریکا توضیح داده شد، اما اگر بخواهیم آب و هوای کشور را بر اساس فصل دسته بندی کنیم باید بگوییم که فصل بهار آب و هوایی معتدل دارد و در طول روز شاهد ساعات آفتابی نیز خواهید بود که این می تواند موجب لذت بخش تر شدن تور آمریکا شود.

تور آمریکا در فصل تابستان

در تابستان های تور آمریکا نیز شاهد آب و هوایی گرم و آفتابی هستید و در این زمان می توانید از تفریحات و امکانات آبی بهره مند شده و اوج آرامش و شادی را تجربه کنید.

تور آمریکا در فصل پاییز

اگر می خواهید فصل پاییز را برای شرکت در تور آمریکا انتخاب کنید خوب است بدانید که این فصل نیز همانند بهار از آب و هوای خوبی برخوردار است و می توانید شاهد روزهایی آفتابی با آب و هوای معتدل باشید.

تور آمریکا در فصل زمستان

زمستان های تور آمریکا را نمی توان با نام بردن از یک نوع آب و هوا تشریح کرد چرا که بخش های جنوبی کشور در این زمان دمای بالاتری نسبت به بخش های شمالی دارند. در این میان اگر به مکان های سردسیر علاقه دارید به آلاسکا بروید و اگر مناطق گرمسیر را برای استراحت انتخاب می کنید به هاوایی بروید، چرا که این منطقه آب و هوایی گرمسیری دارد.

وضعیت آب و هوایی آمریکا

بهترین زمان سفر با تور آمریکا

در این بخش بهترین زمان برای شرکت در تور آمریکا و سفر به این کشور را مورد بررسی قرار می دهیم. به طور کلی فصل بهار و پاییز زمان های مناسبی برای سفر به این کشور هستند و در کنار این دو تابستان با وجود دمای زیاد رکورد بیشترین میزان گردشگر را به خود اختصاص داده است. در زمستان نیز باید آب و هوای منطقه مورد نظرتان را بررسی نمایید چرا که نمی توان یک نوع آب و هوای کلی را برای همه بخش ها در نظر گرفت. ناگفته نماند که پاییز و بهار بهترین زمان برای شرکت در تور آمریکا هستند چرا که آب و هوایی مناسب و معتدل دارد. جشن ها و تعطیلات رسمی نیز از ایام پر طرفدار تور آمریکا هستند که در این میان می تواند به کریسمس، روز شکرگزاری و هفته عید پاک اشاره کرد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه آمریکا

در این بخش اطلاعات پرواز بلیط های تور آمریکا را به شما ارائه می دهیم، شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط آمریکا عبارتند از: ایرلاین قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین ترکیه، ایرلاین ایرفرانس، ایرلاین بریتیش ایرویز، ایرلاین کی ال ام،ایرلاین امارات، ایرلاین لوفتانزا آلمان و ایرلاین گلف ایر و … . اگر ایرلاین قطر ایرویز را انتخاب کنید با یک توقف در فرودگاه دوحه به سمت فرودگاه هوستون حرکت می کنید، در این پرواز حدود 21 ساعت و 10 دقیقه زمان می برد تا به مقصد برسید. با ترکیش ایرلاین ترکیه نیز حدود 20 ساعت در مسیر هستید و با یک توقف در فرودگاه آتاترک به سمت فرودگاه شهر هوستون حرکت می کنید. با انتخاب ایرلاین های دیگر نیز در کشورهایی چون فرانسه، آلمان و انگلیس توقف خواهید داشت و سپس به راه خود ادامه خواهید داد. هنگام شرکت در تور آمریکا ممکن است در یکی از فرودگاه های شهرهایی که در ادامه ذکر می شود به زمین بنشینید:

  1. فرودگاه شهر آتلانیا
  2. فرودگاه شهر اورلاندو
  3. فرودگاه بوستون
  4. فرودگاه شهر دالاس
  5. فرودگاه سانفرانسیسکو
  6. فرودگاه شهر شیکاگو
  7. فرودگاه ساتل
  8. فرودگاه لوس آنجلس
  9. فرودگاه شهر نیویورک
  10. فرودگاه شهر هوستون

مبدا ابتدایی همه این پروازها فرودگاه امام خمینی تهران است و با انتخاب بلیط های غیر مستقیم در یک کشور دیگر همچون ترکیه، دبی یا قطر و … نیز توقف خواهید داشت و سپس به سمت آمریکا حرکت می کنید. ناگفته نماند که در حال حاضر از ایران پرواز مستقیمی به سمت کشور آمریکا انجام نمی شود.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور آمریکا

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور آمریکا

جاذبه های تور آمریکا از هیجان انگیز ترین بخش های سفر است، در این بخش برخی از جاذبه های این کشور معرفی خواهند شد تا بتوانید علاوه بر آشنایی هنگام سفر نیز از آن ها دیدن کنید. برخی از این جاذبه ها عبارتند از: ساختمان تئاتر خیابان داک، هتل ملکه آن، هونولولو هاوایی، عمارت وینچستر، میدان تایمز، پل گلدن گیت، پارک مرکزی نیویورک، خانه والی و هتل کرسنت.

میدان تامیز نیویورک

میدان تایمز از محبوب ترین و معروف ترین میدان های جهان است، در این جا شاهد عبور و مرور کودکانی هستید که لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان را به تن کرده اند. تاریخ این میدان و زیبایی و زئیاتش مورد توجه بسیاری از گردشگرانی ست که سالانه به آمریکا سفر می کنند. اگر در تور آمریکا شرکت کردید حتما از این مکان دیدنی دیدن کنید.

پل گلدن گیت

این پل در بخش شمالی کالیفرنیا واقع شده است و یک پل معلق است. این پل نماد شهر سانفرانسیسکو است و نقش مهمی در صنعت گردشگری این شهر ایفا می کند. ناگفته نماند که جشن افتتاحیه پل گلدن گیت حدود یک هفته طول کشید و جشن بسیار با شکوهی بود.

خانه والی

قدمت خانه والی به سال 1857 باز می گردد و در شهر سن دیگو واقع شده است. 4 سال قبل از این که این بنا در زمین مورد نظر ساخته شود دزدی را در آن جا به دار آویخته بودند که همین دزد سبب ترش و وحشت خانواده سازنده بنا شده بود. این بنا از جاذبه های وحشت آور آمریکا محسوب می شود.

پارک مرکزی نیویورک

پارک مرکزی نیویورک از جذابیت های کشور آمریکاست که به عنوان اولین پارک مدرن این ایالت نیز شناخته می شود، این پارک در منطقه منهتن واقع شده است و توریست های بسیاری از آن دیدن می کنند. وسعت آن حدود 340 هکتار است و به شکل مستطیل ساخته شده است، با ورود به آن جا چند دریاچه کوچک را نیز مشاهده می کنید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. از دیگر جذابیت های این پارک می توان به درختان بسیار، پرندگان، پستانداران و نارون های قرمز رگ آمریکایی اشاره کرد.

هونولولو

هونولولو به عنوان مرکز شهر هاوایی شناخته می شود و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این جاذبه یک جزیره دیدنی است که نباید فرصت بازدید از آن را نادیده بگیرید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور آمریکا

بهترین مراکز خرید و بازارها در تور آمریکا

از مراکز خرید آمریکا می توان به ساکس، بارنی، هنرری بندل و کا مارت و … اشاره کرد.

مرکز خرید ساکس

این مرکز خرید از مراکز افسانه ای نیویورک سیتی محسوب می شود و هر آن چه بخواهید را در این فروشگاه پیدا می کنید.

فروشگاه هنری بندل

در این فروشگاه اجناس برندهای معروف ارائه می گردد، اگر شما نیز چزو علاقمندان به خرید هستید حتما از این مرکز دیدن کنید.