بلیط هواپیمای کیش

سالیانه به طور میانگین حدود دو میلیون نفر گردشگر خارجی و داخلی از طریق خرید بلیط هواپیمای کیش به این منطقه گردشگری جذب می شوند. پس از خرید بلیط هواپیما جزیره کیش به جزیره ای بی نظیر، آرام، پاک و مملو از اکسیژن خالص قدم خواهید گذاشت. سفر به جزیره کیش به قدری لذت بخش است که بیشتر مسافران آرزو می کنند که کاش این سفر هرگز به اتمام نرسد.

راهنمای سفر به جزیره کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس و معروف به مروارید خلیج فارس می باشد که با مساحتی به اندازه 91 کیلومتر مربع و خط ساحلی به اندازه 43 کیلومتر در محدوده تنگه هرمز واقع شده است و از توابع بخش کیش و بندر لنگه در استان هرمزگان به حساب می آید که در زمان های قدیم با نام «قیس» شناخته می شده است. این جزیره به شکل بیضی است و هیچ گونه سطح مرتفعی حتی به اندازه یک تپه کوچک هم ندارد و مأمن درختانی از گونه های کهور، کنا، اکالیپتوس و نخل می باشد. گردشگران بسیاری پس از خرید بلیط هواپیمای کیش و سفر به این جزیره با چنان هوای پاک و آرامش فریبنده ای روبرو می شوند که بدون ذره ای تأمل به فکر زندگی دائم در جزیره کیش می افتند. جزیره کیش یکی از 4 منطقه در دنیاست که درصد اکسیژن خالص در آن ها بسیار بالاست از این رو جانبازان شیمیایی و افرادی که به مشکل تنفسی دچار هستند با تهیه بلیط هواپیما جزیره کیش به این بهشت پاک سفر می کنند تا بتوانند بدون ماسک از این نعمت الهی لذت کافی ببرند.

راهنمای سفر به جزیره کیش

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

روزهای بین اوایل دی تا اواخر اردیبهشت بهترین زمان برای پرواز به جزیره کیش می باشد زیرا در این ماه ها جزیره کیش مطلوب ترین هوا و کمترین میزان رطوبت را دارد به همین دلیل هوا بسیار مطلوب و مناسب حال و هوای گردشگری است. از سویی دیگر زمان های برگزاری جشنواره های تابستانی و جشنواره های نوروزی و همین‌طور جنگ های شادی که از طرف ستاد دائمی جشنواره های جزیره کیش به منظور شادی مردم برگزار می گردد، و نیز موقع مناسبی است تا با خرید بلیط جزیره کیش به این جزیره تماشایی سفر کرد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه جزیره کیش

فرودگاه بین المللی جزیره کیش یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه ها به حساب می آید که با دو باند فرود هر کدام به طول 3360 متر امکان پذیرفتن هواپیماهای مختلفی را دارد. 5 ترمینال 13 هزار متر مربعی با تجهیزات کامل به منظور سرویس دهی به 10 پرواز بین المللی، خارجی و داخلی به طور همزمان در این فرودگاه وجود دارد. از طریق بلیط هواپیمای کیش سالیانه مسافران بسیاری از کشورهای منطقه و یا از جای جای ایران در این فرودگاه فرود می آیند. فرودگاه بین المللی کیش علاوه بر خدمات هوایی و حمل بار و مسافر، خدمات دیگری همچون رستوران، فروش سوغات، اینترنت پر سرعت، صرافی، پست و تاکسی به سراسر جزیره کیش را نیز به گردشگران این جزیره ارائه می دهد.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای کیش

اگر قصد دارید بلیط هواپیمای کیش را با قیمت مناسب تری پیدا کنید می توانید در روزهایی که جشنواره تابستانی جزیره کیش برگزار نمی شود اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش کنید. البته این کار توصیه نمی شود چون در این ایام هوای کیش تا حد زیادی گرم و شرجی می باشد. باید در نظر داشت که اگر قرار است به همراه خانواده برنامه ای شاد و لذت بخش را در جزیره کیش تجربه کنید، بهترین گزینه خریداری بلیط هواپیما جزیره کیش برای ماه‌های مهر تا اردیبهشت ماه می باشد چون در این روزها کیش بهترین آب و هوا را دارد.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای کیش

هنگام تهیه بلیط هواپیمای کیش از طریق اینترنت کافی است مشخصات فردی، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب به علاوه رمز دوم کارت را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به سرعت بلیط هواپیما جزیره کیش را بی هیچ محدودیت زمانی خریداری نمایید سپس آن را چاپ کرده و در روز پرواز آن را به همراه کارت شناسایی خود به کانتر پرواز تحویل دهید.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای جزیره کیش

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای کیش

از آنجایی که اغلب سفرها به جزیره کیش از طریق بلیط هواپیمای کیش انجام می شود چندین شرکت هواپیمایی مسئولیت فروش بلیط هواپیما جزیره کیش را بر عهده دارند که از جمله آن ها می توان به شرکت‌های هواپیمایی اترک، قشم ایر، تابان، ایران ایر، آسمان، آتا، نفت، کیش ایر، زاگرس ایر، ماهان ایر، کاسپین، ایرتور و سپهران ایر اشاره نمود. این شرکت ها مسیرهای پروازی بین جزیره کیش و شهرهای تهران، اصفهان، یزد، اهواز، عسلویه، خارک، نوشهر، رشت، تبریز، شیراز، سیری، ریاض، کویت، دبی، استانبول و آنکارا را هماهنگ می کنند.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در فصل های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای کیش در فصل بهار

در فصل بهار، جزیره کیش آب و هوای مطلوب و طبیعت منحصر به فردی را تجربه می کند، از طرفی 15 روز عید نوروز که ایام جذاب تعطیلات است نیز دلیلی می شود تا گردشگران بسیاری از طریق خرید بلیط هواپیمای کیش به فکر سفر به این جزیره بیفتند به همین دلیل است که در فصل بهار به خصوص در نیمه اول، قیمت بلیط هواپیما جزیره کیش به شدت افزایش می یابد.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در فصل تابستان

پس از پایان اردیبهشت ماه گردشگران جزیره کیش شاهد هوایی گرم هستند که در اواخر تابستان به اوج خود می رسد و چاره ای جز استفاده از تجهیزات سرمایشی باقی نمی گذارد. در فصل تابستان و در روزهایی که جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود، تعداد مسافران افزایش می یابد به همین دلیل باید بلیط هواپیمای کیش را به قیمت بالایی خریداری نمود اما در روزهایی از تابستان که این جشنواره برگزار نمی گردد، گردشگران ترجیح می دهند خود را در معرض هوای گرم و به شدت شرجیِ کیش در این روزها قرار ندهند از این رو می توان با هزینه کمتری بلیط هواپیما جزیره کیش را تهیه نمود.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در فصل پاییز

از اوایل مهر ماه آب و هوای جزیره کیش به سمت کاهش دما می رود و از نظر زیست محیطی مطلوب می شود و در نتیجه این امر گردشگران و مسافران می توانند از دمای مطلوبی که در این ایام به وجود آمده است به خوبی استفاده کنند. از طرفی فصل پاییز ایام شروع فصل درس و کار است و همین امر به کاهش گردشگران منجر می شود که در نتیجه آن قیمت بلیط هواپیمای کیش نیز کمتر از روزهای پر ازدحام می باشد.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در فصل زمستان

در فصل زمستان جزیره کیش هوای بسیار مطلوبی دارد چرا که بسیار خنک است و از میزان رطوبت هوا کاسته شده است و در عین حال آب دریا هنوز گرمای خود را حفظ کرده است. جزیره کیش در این فصل از همه نظر شرایط مطلوب برای ورود گردشگران با تهیه بلیط هواپیمای کیش را دارد اما به دلیل مشغله اکثر افراد در این ایام سال، مسافرت کمتری را به این منطقه صورت می پذیرد. از این رو بلیط هواپیما جزیره کیش در زمستان قیمت پایینی دارد.

قیمت بلیط هواپیمای جزیره کیش در فصل های مختلف سال

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای کیش

در نظر داشته باشید که قیمت بلیط هواپیمای کیش بسته به تاریخ و ساعت آن ها به صورت آنلاین تغییر می کند و معمولاً لیست پروازها از ارزان ترین به گران ترین قیمت نشان داده می شود. اگر قصد دارید بلیط هواپیما جزیره کیش را از یک شرکت هواپیمایی به خصوص بخرید، آن شرکت را از طریق سیستم فیلترینگ انتخاب کنید. شرکت های هواپیمایی مختلف کلاس های پروازی گوناگون با خدمات متفاوتی از هم ارائه می دهند.از طریق گزینه جستجوی بلیط هواپیمای کیش می توان با توجه به مبدأ، مقصد، تاریخ، نوع بلیط و تعداد افراد از آخرین وضعیت بلیط هواپیما جزیره کیش و لیست پروازها اطلاع پیدا کرد. هنگام خرید بلیط هواپیما جزیره کیش به صورت اینترنتی دقت کنید تا مشخصات خود را اشتباهی وارد نکنید یا اینکه مبدأ یا مقصد را نادرست انتخاب نکنید.همیشه هنگام خرید بلیط  توریستی هواپیما جزیره کیش به دنبال ارزان ترین بلیط ها نباشید بلکه با مقایسه خدمات شرکت های هواپیمایی مختلف بهترین بلیط جزیره کیش را مناسب شرایط خود در نظر بگیرید. به خاطر بسپارید که پس از اتمام مراحل خرید بلیط هواپیمای کیش، آن را چاپ کرده و با خود به همراه داشته باشید تا در فرودگاه هنگام ارائه بلیط به مشکل بر نخورید. به انواع کلاس پروازی بلیط ها شامل رفت و برگشت، یک طرفه، چارتری، سیستمی، فرست کلاس، اکونومی و تجاری در هنگام تهیه بلیط هواپیمای کیش دقت کنید چرا که در میزان قیمت ها به طور مستقیم تأثیرگذار است.

نکاتی درباره اقامت در جزیره کیش

حتماً بعد از تهیه بلیط هواپیما کیش، هتل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید تا در آنجا به مشکل بر نخورید و در طول سفر بی جا و مکان نمانید.به خاطر داشته باشید که باید بین ساعت پرواز برگشت از کیش و زمان تحویل اتاق هتل‌ هماهنگی ایجاد کنید تا لازم نباشد هزینه ای مازاد برای اقامت تان تا زمان پرواز، به هتل پرداخت کنید. به منظور خرید در جزیره کیش می توانید سری به مراکز خرید مریم، مروارید، مرجان، زیتون، پانیذ، پردیس 1 و 2 و دامون بزنید.

نکاتی درباره خرید در جزیره کیش

نکاتی درباره خرید در جزیره کیش

  • پیشنهاد ما این است که لوازم خانگی و برقی را از جزیره کیش خرید نکنید چرا که احتمالاً اطمینانی به کیفیت و قیمت آن ها نیست. مگر اینکه خودتان دستی در کار داشته باشید که بتوانید آن را تشخیص دهید.
  • توصیه اکید ما این است که به محض دیدن یک جنس در اولین پاساژ اقدام به خرید آن نکنید چون احتمال اینکه در پاساژ بعدی این جنس را به نصف قیمت بیابید بسیار بالاست.
  • قبل از خرید اطلاعاتی از میزان قیمت و کیفیت اجناس هر پاساژ به دست آورید تا بتوانید بر اساس نیاز و به قدر وسعتان خرید نمایید.
  • حواستان به این موضوع باشد که به طور تقریبی هیچ یک از برندها در جزیره کیش نمایندگی مستقیم ندارند، پس فریب مارک اجناس را نخورید و بدانید که تقریباً نمی توان جنس اورجینالی در بین آن ها یافت.
  • بهتر است بدانید که در صورت خرید اجناس گران قیمت یا با تعداد بالا، لازم است که عوارض گمرکی بپردازید در غیر این صورت در فرودگاه به مشکل بر می خورید.
  • مراقب باشید که آب و هوای جزیره کیش بر روی کالاها و به خصوص پوشاکی که قرار است خریداری کنید، اثر نامطلوب نگذاشته باشد.
  • پس از خرید از فروشگاه ها برگه قرعه کشی را از فروشنده بخواهید، چرا که آن ها خودشان به خودی خود چنین کاری نمی کنند. با این برگه ها می توانید در قرعه کشی بازارها شرکت کنید.
  • قبل از خرید وسایل الکترونیکی نظیر دوربین عکاسی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و … قیمت آن را در شهر خود جویا شوید تا با قیمتی گران تر آن را از پاساژهای جزیره کیش تهیه نکنید؛ و نکته دیگر آنکه از گارانتی آن مطمئن شده و از فروشنده تست 24 ساعته درخواست کنید.
  • در جزیره کیش می توانید پوشاک هایی 20 درصد ارزان تر از دیگر شهرهای ایران با کیفیت نسبتاً خوب تهیه نمایید اما مراقب باشید در زمان حراج فروشگاه‌ها و قبل از خرید، کالا را به دقت بررسی کنید.

نکاتی درباره اقامت در جزیره کیش

  • بازدید از اماکن تاریخی جزیره کیش نظیر آب انبار سنتی کیش، شهر زیر زمین کاریزما، کشتی یونانی به گل نشسته و شهر تاریخی حریره را نیز در برنامه خود بگنجانید.
  • علاوه بر مناطق تاریخی، بازدید از اماکن تفریحی نظیر سافاری، آکواریوم، کارتینگ، پلاژ پارک دلفین و استفاده از امکانات تفریحی مثل اسکوتر زیر دریایی، فلای برد، کیبل اسکس، پاراسل و … نیز می تواند خاطره ای خوش و تکرار ناشدنی برای شما به یادگار بگذارد.
  • پیشنهاد می شود تا آخرین لحظات سفر خود از طبیعت تماشایی و منحصر به فرد کیش و از سواحل آرام جزیره که با ماسه های مرجانی پوشیده شده است و همین طور آب شفاف و بی نظیر دریا که به شما امکان می دهد تا عمق چند متری گونه های متنوعی از آبزیان را ببینید، نهایت استفاده و لذت را ببرید.
  • یکی از امن ترین شهرهای کشور ایران و حتی دنیا، جزیره کیش می باشد و همین امر آسودگی خاطر گردشگران در طول سفر را به دنبال دارد.
  • امکانات عمومی در جزیره کیش در سطح بالایی قرار دارد به همین دلیل می توانید پس از صرفه جویی در زمان سفر از طریق خرید بلیط هواپیمای کیش از مدت زمان اقامت خود در جزیره کیش نیز نهایت استفاده را ببرید.
  • به یاد داشته باشید که پس از خرید بلیط هواپیما جزیره کیش و برنامه ریزی برای سفر حتماً شناسنامه خود را به منظور تحویل اتاق در هتل و دفترچه های درمانی را جهت درمان راحت در صورت بروز حادثه به همراه داشته باشید.
  • پیشنهاد می کنیم وسایل زیادی با خود به سفر نبرید و از فروشگاه های کیش آن‌ها را تهیه نمایید.
  • نقشه جزیره کیش را با خود به همراه ببرید.