بلیط هواپیمای کپنهاگ

در این متن به بلیط هواپیمای کپنهاگ می پردازیم. امروزه سفر به خارج از کشور و داخل کشور نیازمند دانستن اطلاعاتی درباره ی شهر مقصد و همچنین نکات لازم در مورد سفر، هتل و بلیط هواپیما است. با دانستن اطلاعاتی از این موارد قبل از سفر می توانید از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و از سفر خود بهترین استفاده را ببرید. در ادامه به این نکات می پردازیم.

آشنایی با شهر کپنهاگ

این شهر پایتخت کشور دانمارک است. این شهر در حقیقت یکی از شهر هایی است که در آن پیاده به جاهای مختلف می روند. در حقیقت خودرو شخصی در این شهر جایی ندارد. برای این امر فضای پیاده روی در این شهر به شدت به چشم می خورد و در سال های اخیر این فضاها چند برابر شده است.

در این شهر یک منطقه آزاد به نام کریستیانیا وجود دارد که در این منطقه ساختمان های قدیمی و با معماری های عجیب ومتفاوت واقع شده است و جالب است بدانید که مواد مخدری مانند حشیش و ماری جوانا در آن آزاد است؛ اما مواد مخدر دیگر در آن ممنوع است. این شهر زیبا مردمانی دوست داشتنی دارد که از روبه رو شدن با آن ها لذت خواهید برد؛ اما باید توجه داشته باشید که هزینه ها در این شهر کمی گران است.

آشنایی با شهر کپنهاگ

آب و هوای شهر کپنهاگ

این شهر دارای آب و هوایی معتدل می باشد. تابستان های این شهر خنک نیست اما شدت گرما نیز شما را اذیت نخواهد کرد. پر بارش ترین ماه سال در ماه های مرداد و شهریور می باشد که مقدار بارش باران در این ماه ها زیاد تر خواهد بود. زمستان های این شهر نیز سرد است اما خبری از سرمای منجمد کننده نخواهد بود. بارش برف در زمستان کم و کوتاه است. از نکات دیگر این شهر روز های طولانی آن می باشد. در بعضی ماه ها در سال تنها چند ساعت شهر در تاریکی نسبی فرو می رود. البته در بعضی ماه ها نیز روزها بسیار کوتاه است.

بهترین زمان برای سفر به شهر کپنهاگ

در زمان هایی که تعداد مسافرین به این شهر افزایش می یابد قیمت هتل ها و بلیط هواپیمای کپنهاگ با افزایش رو به رو خواهد شد. از شلوغ ترین ماه ها در این شهر ماه های تیر، مرداد و شهریور است که تعداد گردشگران در آن به شدت زیاد می شود. در این ماه ها علاوه بر افزایش قیمت هتل ها قیمت بلیط هواپیمای کپنهاگ نیز افزایش می یابد. در ماه هایی مانند دی و بهمن و اسفند یعنی در فصل زمستان تعداد مسافرین بسیار کاهش می یابد و به همین علت قیمت ها به شدت پایین می آید و قیمت بلیط کپنهاگ نیز کاهش می یابد. اگر می خواهید در فصل تابستان که تعداد مسافرین به شدت زیاد است به این شهر سفر کنید برای تهیه بلیط ارزان کپنهاگ و رزرو هتل زود تر اقدام کنید تا به مشکل بر نخورید.

فرودگاه بین المللی کپنهاگ

فرودگاه بین المللی کپنهاگ یکی از پر رفت و امد ترین فرودگاه ها در دانمارک و منطقه است در حقیقت در سال گذشته 29 میلیون نفر از این فرودگاه رفت و آمد کردند. این فرودگاه که به آن کاستروپ نیز می گویند یکی از اولین فرودگاه های شهری بوده است. برای رسیدن به فرودگاه از شهر می توانید از وسایل نقلیه ای مانند تاکسی، اتوبوس و مترو که تنها 15 دقیقه بعد به شهر می رسید استفاده نمایید. وجود رستوران و کافه در این فرودگاه و همچنین فضای زیبا ی اطراف آن از جمله موارد قابل ذکر می باشد. شرکت های هواپیمایی که به این شهر پرواز دارند می توان به GERmania، lufthansa، turkish airlineوماهان ایر اشاره کرد که با تهیه بلیط هواپیمای کپنهاگ می توان با آن ها سفر کرد.

فرودگاه بین المللی کپنهاگ

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط کپنهاگ

بعضی شرکت های هواپیمایی و مسافرتی اقدام به خرید بلیط هواپیمای کپنهاگ به صورت عمده می کنند. در پی خرید عمده این بلیط ها تخفیف زیادی می گیرند. شما با پیدا کردن این شرکت ها و خرید بلیط کپنهاگ از آن ها می توانید از تخفیفاتی تا حتی 40 درصد برخوردار شوید که این نقش مؤثری در هزینه های شما دارد. لازم به ذکر است که بلیط های آن ها دارای اعتبار می باشد و از این جهت جای نگرانی نیست. توجه داشته باشید که حتماً برای خرید بلیط هواپیمای کپنهاگ از چند شرکت هواپیمایی تحقیق نمایید تا از نتیجه مطمئن باشید و بهترین انتخاب را کنید؛ زیرا در قیمت و کیفیت آن ها متفاوت بوده و باید بهترین انتخاب را از هر جهت برای بلیط کپنهاگ داشته باشید.

شرایط خرید بلیط هواپیمای کپنهاگ

در زمان هایی که جمعیتی که سفر می کنند کم می باشد شرکت های هواپیمایی برای کم تر شدن ضرر مالی حاضر می شوند که بلیط هواپیمای کپنهاگ خریداری نشده را در لحظات آخر به قیمت بسیار پایین تر به فروش برسانند. بنابراین اگر زمان سفر برای شما در تاریخ خاصی مهم نیست با گشتن در سایت های اینترنتی و کمی جست و جو در شرکت های هواپیمایی می توانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بلیط کپنهاگ را تهیه و خریدار نمایید.

شما می توانید برای خرید بلیط کپنهاگ هم به صورت حضوری به شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده و بلیط هواپیمای کپنهاگ را تهیه کرده و به صورت غیر حضوری از سامانه اینترنتی معتبر بلیط هواپیمای کپنهاگ را خریداری نمایید. هردو روش برای خرید بلیط هواپیمای کپنهاگ بسیار مناسب است تنها تفاوت این است که با چک کردن مداوم سایت های اینترنتی می توانید راحت تر بلیط لحظه آخری کپنهاگ که دارای تخفیف باشد را پیدا کرده و این بلیط کپنهاگ را تهیه نمایید. برای این کار به آدرس ایمیل، رمز کارت دوم یا رمز اینترنتی نیاز دارید.

قیمت بلیط هواپیمای کپنهاگ

اگر مشکلی از جهت سفر در روز های مختلف ندارید و برای تان تفاوتی نمی کند که چه روزی به شهر کپنهاگ بروید به شما پیشنهاد می کنیم که روزهای سه شنبه و چهارشنبه را برای خرید بلیط کپنهاگ انتخاب کنید زیرا در این دو روز در هفته قیمت بلیط هواپیمای کپنهاگ ارزان تر از روز های دیگر می باشد؛ زیرا این روزها در وسط هفته می باشد و جمعیت کمتری در این روزها بلیط کپنهاگ را تهیه می کنند؛ بنابراین حتماً اگر می خواهید از محل کارتان مرخصی بگیرید اول بلیط را تهیه کنید تا تاریخ آن مشکلی ایجاد نکند و بتوانید بلیط هواپیمای کپنهاگ مناسب را خریداری کنید.

قیمت بلیط های هواپیما به عوامل زیادی بستگی دارد مانند درجه هواپیما، شرکت هواپیمایی و تاریخ پرواز. اما در این جا به بررسی حدودی قیمت بلیط کپنهاگ می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم. درادامه به این موضوع که فصل ها چه تاثیری بر قیمت بلیط ارزان کپنهاگ می گذارند اشاره می کنیم. شما می توانید خرید بلیط کپنهاگ را به صورت اینترنتی نیز انجام بدهید. جالب است بدانید که هتل مورد نظرتان را نیز می توانید در اینترنت رزرو کرده و هزینه آن را نیز از طریق بانک خود واریز کنید که این کار نیاز به داشتن رمز دوم یا رمز اینترنتی می باشد. همچنین با تور های مسافرتی نیز راحتی در سفر برای شما بیشتر می شود.

قیمت بلیط هواپیمای کپنهاگ

هزینه های زندگی و اقامت شهر کپنهاگ

اگر از نظر بودجه و پول محدودیت دارید و نمی خواهید که خیلی هزینه کنید زیرا قیمت بلیط هواپیمای کپنهاگ نیز کم نیست به شما هاستل را پیشنهاد می کنیم. این هاستل ها توسط دولت اداره می شود؛ اما بدیهی ست که کیفیت هتل را ندارند. این اتاق هایی که باید به صورت اشتراکی استفاده کنید به قیمت شبی 150 کرون می باشد ولی تا 250 کرون نیز می رسد. ولی اگر می خواهید  اتاقی خصوصی در هاستل داشته باشید این هزینه به 800 کرون افزایش می یابد. هزینه اقامت در این شهر زیاد بوده و در فصل های شلوغ نیز این قیمت ها بیشتر هم می شود. هتل یک ستاره از شبی 500 کرون و هتل 5 ستاره از شبی 1750 کرون موجود است که هزینه ای زیاد می باشد. قیمت غذا ها نیز در این شهر زیاد است به طوری که برای وعده های صبحانه، ناهار و شام باید مجموعا 200 کرون بپردازید. اگر نمی خواهید که انقدر هزینه کنید می توانید از سوپرمارکت ها غذایی کم هزینه تر تهیه کنید. استفاده از کارت کپنهاگ نیز نقش مؤثری در هزینه های شما می تواند داشته باشد. با استفاده از این کارت به صورت نا محدود می توانید از وسایل نقلیه استفاده کرده و همچنین به صورت رایگان به 72 موزه و جاذبه دیدنی رفته و از آن ها دیدن کنید.

مکان های دینی شهر کپنهاگ

دانستن مکان های دیدنی تور کپنهاگ بعد از تهیه بلیط هواپیمای کپنهاگ از جمله موارد مهم است؛ زیرا با دانستن اطلاعاتی در این باره در هنگام سفر برنامه دارید و جای دیدنی را از دست نمی دهید همچنین با داشتن اطلاعاتی در باره هر مکان از دیدن آن بیشتر لذت خواهید برد. در ادامه به این مکان های دیدنی خواهیم پرداخت

قلعه کرونبورگ

این بنا از مهم ترین بناها در شمال اروپا از دوره ی رنسانس می باشد که در این شهر واقع شده است. این بنا که در شمال شهر واقع شده با معماری زیبا و جذابش توجه همه را به خود جلب کرده است. موقعیت مکانی این قلعه در نزدیکی مجراهای آبی در بین دو کشور سوئد و دانمارک است.

از این جهت وجود آن بسیار حائز اهمیت بوده است. برای بازدید از این قلعه اصلا عجله نکنید زیرا می توانید ساعاتی در آن به گشتن ادامه دهید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. برای رفتن به این قلعه باید بلیط تهیه کنید که این بلیط ها چند نوع هستند تا بر حسب قیمت اجازه بازدید از بخش هایی را به شما می دهند.

منطقه NYHAN

این منطقه با خانه هایی با رنگ امیزی زیبا از نماد این شهر محسوب می شود. این منطقه را حتما در سفر مشاهده کنید؛ و گشت و گذار در آن را به هیچ وجه از دست ندهید. در حقیقت این منطقه کانال هایی هستند که به عنوان منطقه های حائل در شهر کار می کنند.

مکان های دینی شهر کپنهاگ

نکات مهم در تهیه بلیط و رزرو بلیط هواپیما

برای تهیه بلیط هواپیمای کپنهاگ باید به نکاتی توجه کرد که علاوه بر نقش این نکات به راحت تر شدن شرایط، در هزینه ها نیز به شما کمک شایانی می کنند؛ قیمت بلیط کپنهاگ در حدود 20 میلیون می باشد. باید با دانستن نکات مهم در سفر از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید.

  • چه هنگام تهیه بلیط هواپیما و چه هنگام سوار شدن به هواپیما باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.
  • شماره تلفن خود را حتما به باجه فروش بدهید که در صورت بروز هر گونه تغییر و مشکل به شما اطلاع دهد.
  • در صورتی که بلیط هواپیمای شما گم شد حتما به دفتر های هواپیمایی رفته و اطلاع دهید و بنا بر مقررات در صورتی که تمایل داشتید اقدام به اخذ مجدد بلیط نمایید.
  • آژانس مسافرتی و سامانه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال گم شدن بلیط هواپیمای شما ندارند.
  • حتما یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید زیرا در صورت تاخیر شما تغییری در ساعت پرواز هواپیما رخ نمی د هد و شما پرواز را از دست می دهید و هزینه بلیط نیز به شما باز گردانده نمی شود.
  • حتما فاصله تا فرودگاه را بسنجید تا در صورت وجود ترافیک نیز تاخیری در رسیدن به پرواز نداشته باشید.
  • اشیایی که شما می توانید با خود به درون هواپیما ببرید و همراه داشته باشید شامل پالتو، پتو، عصا یا چتر، مقدار قابل قبولی کتاب یا مجله، کیف زنانه، صندلی چرخ دار بیمار و دوربین می باشد.
  • کارت پرواز خود را تا انتهای سفر حتما به همراه داشته باشید. به هیج وجه بسته و چمدان یک فرد دیگر را حمل نکنید زیرا در صورت بروز مشکل شما باید پاسخ گو باشید.
  • در صورتی که می خواهید پرواز خود را کنسل و لغو نمایید باید به دفاتر مربوطه رفته و در ساعت مشخص شده اقدام به لغو پرواز خود نمایید. در این صورت تنها بخشی از هزینه بلیط به شما بازگردانده می شود.
  • حتما در هنگام تحویل گرفتن چمدان ها شماره رسید درج شده بر روی بلیط خودتان را با شماره رسید روی چمدان مطابقت دهید که به دلیل تشابه شکل چمدان فرد دیگری را بر ندارید.
  • برای جلوگیری از سر  گیجه ناشی از پرواز و بد شدن حال تان حتما مقدار زیادی آب بنوشید و از خوردن غذای زیاد پرهیز کنید.