بلیط هواپیمای عشق آباد

آغاز تعطیلات تابستانه فرصت مناسبی برای گردشگری و سفر به کشور های زیبای جهان می باشد. یکی از جذاب ترین سفر ها که زیباترین خاطره ها را برای افراد خواهد ساخت سفر به شرق یعنی کشور ترکمنستان با تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد می باشد.

آشنایی با شهر عشق آباد

عشق آباد نام شهری زیبا، اصیل و توسعه یافته در شمال شرق ایران می باشد. عشق آباد پایتخت رسمی کشور ترکمنستان می باشد و از جمله بهترین مکان های گردشگری در شرق آسیا محسوب می گردد. این شهر زیبا با ساختمان های اعجاب آور و فرهنگ آشنایش برای ایرانیان در دامنه کوه کوپه داغ و بیابان قره قوم واقع گشته است. نام متفاوت و زیبای این شهر برگرفته از اسمی باستانی اشک آباد بوده که نشان دهنده ارتباط عمیق این شهر زیبا در با کشور ایران در زمان اشکانیان می باشد. شهر عشق آباد در جنوب کشور ترکمنستان می باشد و دارای آب و هوایی مطلوب تر و دلپذیر نسبت به سایر شهر های گرم و خشک ترکمنستان است. این شهر زیبا و مدرن به داشتن ساختمان های منحصر به فرد، غذاهای حلال و خوشمزه و مراکز رفاهی و گردشگری اش معروف می باشد. تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد می تواند شما را با یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین شهرهای جهان که در روزگاران گذشته متعلق به سرزمین ایران بوده است آشنا کند و یکی از زیبا ترین و جذاب ترین سفر ها را برای شما به وجود بیاورد.

شهر عشق آباد در گذشته تنها یک روستای کوچک در نواحی شرقی ایران و برای استراحت مسافران جاده ابریشم بوده است که در مجاورت شهر نسا، پایتخت اشکانیان قرار داشت. و در زمان حمله مغول این پایتخت به طور کامل ویران گشت. شهر عشق آباد در سال 1881 تحت نفوذ جمهوری شوروی قرار گرفت. در سال 1924 عشق آباد رسما به عنوان پایتخت ترکمنستان برگزیده شد و با رشد و توسعه بی نظیری همراه گشت.

آشنایی با شهر عشق آباد

عشق آباد شهری زیبا و مدرن بوده و از همسایگان شمال شرقی هم مرز با ایران می باشد. تهیه بلیط عشق آباد و سفر به آن می تواند شما را با فرهنگ ها و آداب و رسوم زیبای قاره کهن آشنا سازد، عشق آباد به علت نزدیکی و مجاورت با شرق ایران فرهنگی آشنا و مردمی خون گرم و مهربان دارد. اکثر شهروندان مسلمان هستند ولی مشکلی برای پوشش خود نخواهید داشت. وجود بناهای باستانی به جا مانده از تاریخ کهن ایران، ساختمان های زیبا، امکانات رفاهی، موسیقی و جشن، سوارکاری با اسب های معروف ترکمنی و شرکت در سافاری های صحرا می تواند از جمله دلایل خرید بلیط هواپیمای عشق آباد و سفر به این کشور محسوب گردد. اگر علاقه مند به غذاهای خوشمزه و لذیذ می باشید می توانید با سفر به این شهر زیبا و گردش در رستوران های آن بهترین و منحصر به فرد ترین خوراک های بومی، ایرانی، حلال، بین المللی و نوشیدنی های معروف این کشور را صرف نمایید.

بهترین زمان سفر به عشق آباد

بهترین زمان سفر و تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد با توجه به معیار های هر شخصی برای سفر متفاوت می باشد. به طور مثال از جمله شاخص های مهم برای سفر به عشق آباد مواردی همچون آب و هوا، سفر ارزان و اقامت کم هزینه، شرکت در جشن ها و مواردی از این دست می باشد. آب و هوای ترکمنستان بیابانی و گرمسیری می باشد، شهر عشق آباد به علت مجاورت با ایران و واقع شدن در کوهپایه دارای آب و هوای مطلوب تری نسبت به دیگر شهر ها می باشد. فصل زمستان دارای آب و هوای مطلوب و خنک برای سفر می باشد و بیشترین میزان بارندگی در ماه ژانویه است اما اگر می خواهید بهترین زمان برای سفر از لحاظ آب و هوا را انتخاب کنید سفر در ماه های فروردین، اردیبهشت، فصل پاییز و دی ماه انتخاب مناسبی می باشد. بهترین زمان برای شرکت در جشن های معروف عشق آباد نیز شرکت در جشن نوروز فروردین ماه و شرکت در جشن خربزه در ماه شهریور می باشد.مسافرت های خارجی نیازمند رعایت قوانین و رعایت آداب مخصوص به خود می باشد. از جمله این نکات مهم به هنگام پرواز و شروع سفر ترکمنستان و عشق آباد رعایت نکات زیر می باشد:

  • پاسپورت شما باید دارای اعتباری حداکثر 6 ماهه باشد.
  • در فرودگاه مدارک هویتی خود نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت را به همراه داشته باشید
  • چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید
  • اگر بیماری خاصی دارید که ممکن است باعث بروز مشکل در هنگام سفر برایتان شود آن را به مسئولین پرواز اطلاع دهید.

فرودگاه بین المللی عشق آباد

فرودگاه بین المللی عشق آباد از جمله فرودگاه های بزرگ و مهم کشور ترکمنستان محسوب می گردد. این فرودگاه در 10 کیلومتری شمال غرب عشق آباد واقع شده و دسترسی به مرکز شهر آسان می باشد این فرودگاه بزرگ در سال 1994 ساخته و در سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفت و گسترش یافت. این فرودگاه که به نام فرودگاه صفر علی نیازف شناخته می شود ترنسفر های مربوط به مسافران در داخل و خارج از کشور، حمل بار می باشد.

فرودگاه بین المللی آغوز خان: یک فرودگاه وسیع و جدید التاسیس در سال 2016 می باشد که دارای امکانات وسیع و گسترده ای برای مسافرین است. قابلیت ترنسفر 14 میلیون مسافر در روز، حمل بار، کترینگ، ایستگاه آتش نشانی، فضای پارک برای 3000 خودرو، مدرسه هواپیمایی کشوری و مراکز درمانی و پزشکی، رستوران و کافی شاپ و مرکز خرید از جمله قابلیت های این فرودگاه محسوب می گردد. ظاهر زیبا و منحصر به فرد این فرودگاه به شکل پرنده شاهین طراحی گشته است.

ایرلاین های پروازی به شهر عشق آباد

در هنگام تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد توجه به ایرلاین های پروازی تاثیر زیادی در سفری مطمئن و بهره مندی از خدمات بهتر دارد. از جمله ایرلاین های پروازی به عشق آباد موارد زیر می باشد:

  • ایرلاین کاسپین با پرواز مستقیم به فرودگاه عشق آباد
  • ترکیش ایرلاین با یک توقف در استانبول
  • ایرلاین امارات با یک توقف در دبی
  • ایرلاین آذربایجان با یک توقف در باکو
  • ایرلاین لوفتهانزا
  • ایرلاین سی زد چین

فرودگاه بین المللی عشق آباد

خرید بلیط هواپیمای عشق آباد

برای تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد آگاهی از اطلاعات پروازی، نحوه خرید بلیط، انتخاب فرودگاه مناسب، انتخاب پروازهای مستقیم و غیر مستقیم و آگاهی از قیمت ها در فصول مختلف سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تهیه بلیط عشق آباد هم به صورت آنلاین و هم به صورت مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی معتبر امکان پذیر می باشد. رزرو و خرید بلیط عشق آباد در کلان شهرهای ایران همچون شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز امکان پذیر می باشد و شما می توانید بعد از تهیه ویزا نسبت به خرید بلیط هواپیمای عشق آباد اقدام نماید. در هنگام تهیه بلیط عشق آباد توجه به نکاتی همچون تعیین نوع ایرلاین پروازی، بلیط چارتر، تهیه بلیط رفت و برگشت، تهیه بلیط به تعداد اعضا، ارائه خدمات مسافرتی و خدمات بیمه مهم است و با توجه به تاریخ و زمان دلخواه بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید. بلیط هواپیمای عشق آباد در فصول سال و با توجه به رویدادها و زمان پیک گردشگری دارای قیمت های متفاوت می باشد که با آگاهی از این موارد می توانید مناسب ترین بلیط را تهیه نمایید. با آگاهی و تحقیق در مورد بهترین خرید از سایت ها و آژانس های معتبر می توانید صاحب یک بلیط عشق آباد در زمان دلخواه خود شوید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای عشق آباد

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای عشق آباد با توجه به سلیقه فرد، توجه به رویدادها، قیمت، هزینه های اقامتی، جشن ها انجام می پذیرد. پیک گردشگری برای سفر به عشق آباد در ماه های بهار و تابستان صورت می پذیرد و علت آن نیز جشن های نوروز و تابستانی، آب و هوای مطلوب و بازدید از جاذبه های گردشگری می باشد و لذا نرخ بلیط عشق آباد و هزینه های مربوط به اقامت گران هستند. اگر می خواهید سفری ارزان و خلوت را تجربه کنید بهتر است در ماه های زمستان یا پاییز اقدام به تهیه بلیط هواپیمای ارزان عشق آباد نمایید.

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیمای عشق آباد

جهت تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری ارائه اطلاعات درست از مشخصات هویتی همچون کارت ملی و شناسنامه، ارائه کد پاسپورتی و داشتن یک کارت اعتباری معتبر با رمز دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خرید و رزرو بلیط عشق آباد کار ساده ای می باشد و شما می توانید با وارد نمودن اطلاعات صحیح هویتی، اطلاعات پروازی، انتخاب ایرلاین؛ تاریخ رفت و برگشت، انتخاب نفرات و واریز مبلغ خواسته شده بلیط عشق آباد را تهیه و خریداری نمایید. سفر به عشق آباد با رعایت جزئیات مهم در تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد و آگاهی از نحوه خرید آن می تواند سفر شما را خاطره انگیز و دلپذیر کند.

چند نکته مهم که به هنگام خرید بلیط عشق آباد باید رعایت کنید

برای خرید بلیط هواپیمای عشق آباد و رزرو آن می توانید با دقت و آگاهی قبلی یک سفر بی نقص و مطلوب را تجربه نمایید. از جمله مهم ترین نکات در هنگام تهیه بلیط عشق آباد موارد زیر می باشد:

  • با جستجو و کاوش در آژانس ها و سایت ها می توانید بهترین، معتبرترین و مناسب ترین قیمت و خدمات را برای خرید بلیط عشق آباد تهیه نمایید
  • چیزی که در هنگام تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد اهمیت دارد ارائه اطلاعات درست هویتی می باشد. چراکه هرگونه نقص و اشتباه می تواند مانع از ورود شما به هواپیما شود.
  • بلیط خریداری شده تنها مختص به خود شما است و قابل انتقال و واگذاری به غیر نمی باشد.
  • در بلیط های رفت و برگشت در صورت کنسل نمودن بلیط عشق آباد مبلغ پرداخت شده با کسر جریمه به حساب مشتری بازگردانده می شود. این مورد درباره بلیط چارتر صدق نمی کند.
  • آخرین زمان جهت تعویض تاریخ و کنسلی پرواز حداکثر 4 ساعت و حداقل 90 دقیقه قبل از پرواز می باشد.
  • تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد را از سامانه ها و دفاتر معتبر انجام دهید
  • برای داشتن سفری کم هزینه و مطلوب قبل از سفر به عشق آباد مکان های گردشگری و محل اقامت خود را تعیین کنید و با برنامه ریزی سفر نمایید
  • اگر مایل هستید در تاریخ دلخواه خود و یا برای شرکت در فستیوال های مهم به این شهر سفر نمایید باید چند ماه زودتر از آن تاریخ اقدام به خرید بلیط عشق آباد نمایید. با این اقدام می توانید بلیط ارزان و مناسب تهیه کنید
  • نقص در اطلاعات هویتی بلیط و عدم هماهنگی آن موجب منع شما از پرواز می گردد.
  • بلیط رفت و برگشت را به صورت یک جا خریداری کنید این کار هم موجب کاهش هزینه ها می شود و هم اینکه خرید بلیط یک طرفه در سفرهای خارجی موجب کنسلی خود به خود بلیط رفت شما می گردد.

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیمای عشق آباد

سفر با تور توریستی عشق آباد

با تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد می توانید سفری منحصر به فرد و فراموش نشدنی را در ترکمنستان تجربه کنید و لحظات شاد و فرح بخشی را به همراه خانواده، دوستان و همکارانتان سپری نمایید. سفر به این شهر گرم و دوست داشتنی سرشار از جاذبه و هیجان می باشد و شما می توانید علاوه بر بازدید مکان های شیک و مدرن در سافاری های صحرایی شرکت کنید و یا با معروف ترین اسب های ترکمن سوارکاری کنید. سفر با تور عشق آباد یک تجربه لذت بخش و دوست داشتنی در یکی از کشورهای هم مرز با ایران است و شما می توانید فرصت دیدار از آداب و رسوم جدید را مغتنم بدانید و از جاذبه های منحصر به فرد شهر رنگارنگ عشق آباد دیدن نمایید و عکاسی کنید. شرکت در جشن های نوروز عشق آباد از شهرتی جهانی برخوردار است و شما می توانید آیین های سنتی ایران را در قالب های زیبا و جدید شاهد باشید.

بعد از تهیه بلیط هواپیمای عشق آباد و سفر به این شهر زیبا و مهم توجه به نکات اقامتی و آداب و رسوم مربوط به آن اهمیت پیدا کرده است و توجه به این نکات یک سفر مطمئن و تضمین شده را برای شما رقم خواهد زد. از جمله این نکات مهم موارد زیر می باشد:

از آب آشامیدنی استفاده نکنید. بهتر است از آب معدنی و نوشیدنی های استاندارد بنوشید و در هنگام تردد در خیابان ها کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید. همچنین قبل از سفر واکسن هپاتیت و B را تزریق کنید. تردد در خیابان ها بعد از 11 شب ممنوع است. روزهای دوشنبه مراکز خرید عشق آباد تعطیل است. در ضمن در زمان خرید اصلا حرفی از تخفیف نزنید. اگر به دنبال غذاهای حلال هستید به سهولت می توانید رستوران های شیک و لوکس آن را در شهر بیابید.

جاذبه های گردشگری عشق آباد

شهر عشق آباد دارای جاذبه های گردشگری بسیاری برای گردشگران فراوانی که هر ساله از سرتاسر جهان به این شهر زیبا سفر می کنند می باشد. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر که می توانید با خرید بلیط هواپیمای عشق آباد شاهد آن باشید موارد زیر می باشد:

  • بنای یادبود استقلال
  • بنای بی طرفی
  • موزه فرش
  • موزه زمین لرزه
  • مرکز بازی و سرگرمی عالم
  • مرکز رفاهی دنیای افسانه های ترکمن
  • فستیوال نوروز و فستیوال خربزه
  • مسجد گیپجاک
  • شهر قدیمی نسا
  • کاخ عروسی
  • ساختمان وزارت امور خارجه
  • کاخ آغوز خان
  • مجسمه ترکمن باشی کبیر
  • مجسمه پیشگامان
  • دره آتشفشانی دروازه جهنم

جاذبه های گردشگری عشق آباد

هتل ها، رستوران و مراکز خرید در شهر عشق آباد

در هر سفری شناخت بهترین مراکز اقامتی، بهترین رستوران ها و بهترین مراکز خرید برای تهیه سوغاتی لازم و ضروری بوده و شهر عشق آباد نیز از این قاعده مستثنی نیست. با تهیه و خرید بلیط هواپیمای عشق آباد می توانید در منحصر به فرد ترین و لوکس ترین بناهای سفید و زیبا اقامت کنید، غذا بخورید و خرید کنید. از جمله مهم ترین این بناها موارد زیر می باشد:

  • هتل ها: هتل ییلدیز- هتل اوگوزکنت- هتل شرایتون گرند ترکمن-ایندیپندنت-آهال-نیسا-آک آلتین-داشوغوز-نبیچی-جیحون
  • رستوران ها: رستوران مِردِم- رستوران آلتین کینار- خانه استیک آلپت- خانه پیتزا-رستوران گل زمان-رستوران آینه
  • مراکز خرید: تکه بازار-تالکوچکا-بازار برقرار-بازار استاری یارمارکا-روسکی-آپتین- بازار استوفانتان- بازار میر، بازار ایمپاش-آلتین اسیر-مرکز خرید برکارار-تکینسکی
  • غذاها: کوفته با گوشت-سوپ گوشت و سبزیجات-کوفته اسفناج-شیشلیک-شیرینی ساموسا-چوربا-پلوف-کورما