تور مینسک

مینسک بزرگترین شهر بلاروس به شمار می رود و پایتخت آن است. این شهر در کنار رودخانه نیامیا واقع شده است. تور مینسک هر ساله مورد توجه تیم های زیادی قرار می گیرد و اغلب افراد علاقه مند هستند که از زیبایی های این شهر دیدن کنند. در این مقاله قصد داریم در خصوص جاذبه های دیدنی این شهر صحبت کنیم این طور که مشخص شده است تور تفریحی مینسک از ارزانترین و مناسب ترین تورهای خانوادگی محسوب می شود بنابراین بهتر است که از شرایط موجود استفاده کنید.

راهنمای سفر به شهر مینسک

مینسک پایتخت بلاروس است و البته 80 درصد این شهر در جنگ جهانی دوم تخریب شده است و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. سبک باستانی برای بازسازی این شهر رعایت شده است تا زیبایی های آن باقی بماند. مینسک از دسته شهرهای بسیار شگفت انگیز محسوب می شود و به نوعی محل مورد علاقه اروپاییان است. ساختمان های این شهر دارای زیبایی های خاصی هستند و شما می توانید بخش های مختلف شهر را مورد بازدید قرار دهید. می دانیم که بلاروس در شرق اروپا قرار دارد و با لیتوانی همسایه است. این کشور دارای مساحت بزرگی است به طوری که بخش قابل قبولی از کشور توسط جنگل ها پوشیده شده است. در تور مینسک می توانید با پر رونق ترین منابع طبیعی آشنا شوید.

راهنمای سفر به شهر مینسک

فرهنگ و زبان مردمان مینسک

مردمان بلاروس به طور کلی دارای یک سری رفتارهای قانونمندانه هستند به عنوان مثال در این شهر نباید بد رانندگی کنید در این صورت نه تنها جریمه می شوید بلکه از سوی مردم نیز ارزشتان از دست می رود اینطور که مشخص شده است زبان مردمان مینسک بسیار شیرین است و به دو زبان بلاروسی و روسی صحبت می کنند و البته بخش شمالی آن بیشتر به زبان روسی صحبت می شود. عده ای دیگر نیز در این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند. در نظر داشته باشید که واحد پول بلاروس روبل بلاروسی است و البته شما باید با خود پول نقد به همراه داشته باشید.

این شهر از تهران منفی 30 دقیقه اختلاف زمانی دارد. در مینسک اغلب افراد شبها زود به رخت خواب می روند و معمولا صبح های خیلی زود کار و فعالیت در این شهر آغاز می شود شما در طول شب شاهد خیابان های خلوت و آرام هستید، هتل های این شهر دارای درجه بندی های مناسبی هستند و این موضوع رزرو تور مینسک را بسیار ارزانتر و آسان تر می کند البته برای رزرو تور ارزان قیمت مینسک یک سری طرح های تخفیف برای شما فراهم شده است.

وضعیت آب و هوای شهر مینسک

زمانی که قصد سفر با تور مینسک دارید باید به آب و هوای آن نگاهی بیندازید، اینطور که مشخص شده است این شهر دارای آب و هوای قاره ای گرم و مرطوب است و البته به دلایل مختلف دیده می شود که شاهد جوی ناپایدار در این شهر هستیم. در زمستان ها آب و هوای شهر به منفی 4 می رسد و تابستان های آن نیز دارای حداکثر دمای 18 درجه است در نظر داشته باشید که در این شهر به صورت سالانه 690 میلی متر بارش اعلام شده است که عدد قابل قبولی است.

به طور کلی در فصل های پاییز و زمستان تور مینسک اغلب با بارش باران های ریزی و همیشگی همراه است و این موضوع در بهار و تابستان بسیار کمتر است در تابستان شاهد هوای بسیار گرم نیستیم اما به هرحال هوای این شهر مرطوب است و افرادی که به عرق کردن عادت ندارند شاید تابستان ناخوشایندی را در این شهر تجربه کنند. تور تفریحی مینسک از دسته تورها بسیار پر طرفدار برای خانواده محسوب می شود و شاید این موضوع به دلیل آب و هوای نرمال این شهر و یا هزینه پایین تور ارزان قیمت مینسک باشد.

بهترین زمان سفر با تور مینسک

در خصوص اینکه کدام ماه می تواند انتخاب بهتری برای تور توریستی مینسک باشد شاید نیاز به بررسی بخش های مختلف سفر است به این معنی که اگر فکر می کنید مشکلی با گرما ندارید ماه های تیر و مرداد گزینه های عالی محسوب می شود اینطور که مشخص شده است در ماه های سرد سال یعنی دی و بهمن میزان مسافر به این شهر بسیار کمتر است و افرادی که به دنبال هزینه کمتر تور تفریحی مینسک هستند می توانند در فصل های سرد سال به این شهر سفر کنند. بارانی ترین ماه ها برای انتخاب تور مینسک اردیبهشت و خرداد و تیر اعلام شده است البته همه چیز به خودتان بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که عموم افراد برای اینکه بتوانند سفری مناسب و ارزانتر داشته باشید باید به سراغ رزرو اینترنتی تور مینسک بروند و از شرایط موجود نهایت استفاده کنند. در نظر داشته باشید که قیمت هتل ها در پاییز بسیار ارزانتر و مناسب تر اعلام می شود و این موضوع برای فصل های گرم سال نیز می تواند تا حد قابل قبولی اعمال شود کافیست برای رزور تور لحظه آخری مینسک از مشاورین ما راهنمایی بخواهید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های شهر مینسک

فرودگاه بین المللی مینسک از بهترین فرودگاه هایی است که در بلاروس قرار دارد و دارای لیست پرواز های مستقیم و غیر مستقیم متنوعی است. طول باند این فرودگاه حدود 3 هزار متر است. از این فرودگاه به پکن، ریگا، وین، فرودگاه حیدر بابا علی اف، بوداپست فرانک و … پرواز های مستقیم وجود دارد. یک سری پروازهای فصلی و غیر مستقیم به باتومی، پالنگا، و آتن دارد که البته لیست این پروازها متغیر است.

در سه سال گذشته سه پرواز مستقیم در ماه از بلاروس به ایران صورت پذیرفته است اما به صورت روزانه پرواز های غیر مستقیم از میسنک به روسیه و از آن به ایران صورت می پذیرد و در واقع پرواز های غیر مستقیم به ایران از این شهر به صورت روزانه گزارش شده است.

بهترین جاذبه های دیدنی  و تفریحی شهر مینسک

کلیسای سنت سیمون از بهترین دیدنی های تور مینسک محسوب می شود که قطعا تور توریستی مینسک بدون بازدید از این کلیسای زیبا تکمیل نخواهد بود. نام دیگر این بنا کلیسای قرمز است و در سال های 1908 ساخته شده است. خانواده ای اشرافی دو فرزند خود را به طریقی از دست دادند و به همین دلیل این کلیسا را به یادبود دو فرزند خود و به دلیل علاقه به قرمز ساختند.

این کلیسا دارای دو برج آجری و قرمز رنگ است و شاید در نگاه اول نمادی از غم و اندوه به چشم بیاید. در دوره خاصی دیده شده بود که این محل به عنوان سینما و همینطور استودیوی فیلم تبدیل شود و سپس به کاربرد اولیه خود بازگشت و در حال حاضر در تور مینسک یکی از مکان های دیدنی و بسیار زیبا به شمار می آید اینطور که مشخص شده است افراد در این کلیسا می توانند به عکس برداری مشغول شوند و همینطور فضایی به عنوان چشم انداز به کل شهر در این کلیسا وجود دارد. در تور  تفریحی مینسک برای بازدید از این بنا می توانید از کارت های تخفیف بسیار عالی استفاده کنید.

کتابخانه ملی بلاروس

در تور مینسک به کتابخانه ملی بلاروس سری خواهیم زد، معماری بی نظیر این کتابخانه قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد، فرم خاصی برای طراحی آن در نظر گرفته شده است و شما یک چند ضلعی بسیار زیبا با رنگ های ویژه خواهید دید که در تاریکی شب همچون الماس می درخشد. ارتفاع این کتابخانه 74 متر است و حدود 23 طبقه دارد. کتابخانه ملی بلاروس از بزرگترین کتابخانه های جهان به شمار می رود و بیش از 14 میلیون کتاب را در خود جای خواهد داشت.

بام این کتابخانه دارای کافی شاپ و رستوران است و شما می توانید در چشم اندازی بسیار زیبا به کل شهر به سرو غذا مشغول شوید. در نظر داشته باشید که هر یک از دیدنی های تور مینسک دارای ارزش خاص خود هستند و قطعا بازدید از هر یک می تواند بسیار لذت بخش به نظر برسد. این کتابخانه در فضایی بسیار جالب طراحی شده است و در تور مینسک یکی از مهم ترین مناطقی است که بازدید از آن در الویت قرار می گیرد شما برای ورود به این بنای زیبا نیاز به تهیه بلیط نخواهید داشت.

میدان مشهور ویکتوری

بارها و بارها در تور مینسک تاکید بر بازدید از میدان مشهور ویکتوری است! این میدان دقیق در مرکز شهر قرار گرفته است و در خیابان استقلال قرار دارد. نماد این میدان یک ستون هرمی شکل است که به صورت گرانیتی طراحی شده است و دارای 38 متر ارتفاع است و در نظر داشته باشید که بالای این میدان یک تصویر 3 متری دیده می شود که نماد پیروزی است که به نوعی از مهم ترین بخش های شهر محسوب می شود.

در این میدان یک مشعل دامی وجود دارد که از سال 1954 تا به حال روشن بوده است و میدان و محوطه دور آن به صورت دایره ای شکل بوده که طبق بازسازی انجام شده در حال حاضر این میدان دارای شکل بیضی فرم است. میدان ویکتوری از مهم ترین جاذبه های مینسک محسوب می شود و توانسته تاریخ بلاروس را زنده نگاه دارد. در نظر داشته باشید که تور مینسک بدون بازدید از این میدان هیچ کیفیت نخواهد داشت و از برنامه ای اصلی و اساسی سفر محسوب می شود. موضوع بعدی که در خصوص شرایط این میدان می توان به آن اشاره کرد این است که بازدید از آن در روز بسیار متفاوت از شب است در واقع در تایم مشخصی دیده می شود که دورتادور میدان یک سری دست فروش ها هستند که سوغاتی های خوب شهر را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب به فروش می رسانند این موضوع سبب می شود که شما با چهره دیگری از شهر نیز آشنا شوید.

میدان مشهور ویکتوری

جزیره زیبای اشک ها

جزیره اشک ها از بهترین و زیباترین بخش های شهر محسوب می شود. این جزیره منطقه ای کوچک، آرام و ساکت است که دقیق در مرکز شهر قرار دارد. در واقع در این جزیره شما کلیسای زیبایی را مورد بازدید قرار خواهید داد که برای سربازان بلاروسی در طول جنگ بسیار مقدس بوده است. این جزیره دقیقا وسط یک پارک زیبا قرار دارد و توسط یک پل چوبی کوچک و نمادین جدا می شود. معماری کلیسایی که در این بخش قرار دارد بسیار جالب است. در نظر داشته باشید که بازدید از این جزیره در تور توریستی مینسک دارای تعرفه های مشخصی است و شاید بهتر باشد که بلیط خود را از قبل تهیه کنید. در تور مینسک بازدید از این منطقه برای یک روز کامل در نظر گرفته شده است زیرا از نظر زمانی باید فرصت کافی برای بازدید از بخش های مختلف این جزیره وجود داشته باشد. اینطور که مشخص شده است جزیره زیبای اشک ها می تواند انتخاب بسیار جالبی برای گروه های مختلف از توریست ها محسوب می شود.

سیرک شهر مینسک

این سیرک دارای رتبه بسیار بالا در لیست هنر محسوب می شود و در زمان شوروی ساخته شده است. معماری به کار رفته برای این سیرک انقدر زیبا و دل انگیز است که شاید بازدید از بخش های مختلف آن یک روز کامل زمان شما را بگیرد. در بازدید از این فضا بهتر است که شب را انتخاب کنید و البته برنامه ریزی برای آن در تور مینسک نیز زمانی است که هوا تاریک شده باشد. برای ورود به سیرک باید بلیط تهیه شود و البته باشد این موضوع را به طور دقیق بررسی کنید که معمولا صف های طولانی برای خرید بلیط دارید و راهنمای تور لوکس مینسک این کار را برای شما انجام خواهد داد. نورپردازی های فوق العاده ای برای سیرک در نظر گرفته شده است که بر زیبایی ان بسیار افزوده است.

پارک گورکی

پارک گورکی از زیباترین و جذاب ترین پارک های عمومی شهر محسوب می شود که در کنار میدان ویکتوریا قرار دارد و تاریخ ساخت آن به سال 1800 باز می گردد. نمای این پارک بسیار زیبا و جذاب است و شاید از بهترین انتخاب هایی باشد که در تور مینسک در نظر گرفته شده است. در این پارک یک چرخ و فلک 56 متری قرار دارد که قطعا تجربه ای بسیار عالی برای فرزندان شما خواهد بود.

پارک گورکی

مرکز خرید گام

این مرکز خرید از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید مینسک محسوب می شود. این فروشگاه در سال 1951 تاسیس شده است و هم اکنون تبدیل به مجتمع خرید بسیار بزرگ تبدیل شده است. معماری این مجتمع بسیار زیبا است و در 4 طبقه ساخته شده است. در این مرکز خرید می توانید از انواع لوازم خانگی، کیف و کفش و اسباب بازی خریداری کنید.

مرکز خرید تسام

فروشگاه تسام از دیگر مراکز خرید بسیار بزرگ در خیابان اصلی مینسک است که در سال 1964 افتتاح شده است. در این مرکز خرید می توانید بهترین کیف و کفش را خریداری کنید. برند لوازم خانگی این مرکز خرید بسیار مشهور است. در این محیط می توانید شرایط خرید بسیار عالی برای خود فراهم سازید.

مرکز خرید بلاروس

کمی آن طرف از مرکز خرید تسام یک مرکز خرید 5 طبقه وجود دارد که طیف وسیعی از تولیدات را به خود اختصاص داده است. طیف وسیعی از کالاهای متنوع با برندهای خاص در این مرکز خرید ارائه می شود که قطعا می تواند انتخاب جالبی برای عموم افراد محسوب شود.

مرکز خرید بلاروس

نکات مهم در تور مینسک

در تور مینسک باید از بیمه مسافرتی استفاده کنید، قطعا باید مدارک لازم برای رزرو تور ارزان قیمت مینسک فراهم باشد. در نظر داشته باشید که درجه بندی خاصی برای تور مینسک در نظر گرفته شده است که می تواند گزینه قابل قبولی محسوب شود.

بهتر است که سفر خود را در فصل تابستان و یا بهار انتخاب کنید تا از جشن های خیابانی این شهر نهایت لذت را ببرید. رزرو اینترنتی تور آنلاین مینسک برای شما فراهم شده است این موضوع سبب می شود که افراد بتوانند از طرح های تخفیف بسیار عالی در این مسیر بسیار استفاده کنند. در نظر داشته باشید که همیشه در بین گزینه های مشخص شده برای سفر می توانید موردی که با شرایط شما سازگار تر است را انتخاب کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. خوشبختانه در تور تفریحی مینسک تمامی امکانات به طور حتم برای شما فراهم می شود.