نام قدیمی اسپانیا

بزرگترین بخش شبه جزیره ایبرین تنها در یک منطقه بزرگ متحد شده است که سه بار در تاریخ به عنوان کشور اسپانیا شناخته شده است. در زمان اشغال روم، آن به عنوان اسپانیایی نام گذاری شد. بعدا توسط مورها فتح شد و در ابتدا به عنوان الندالوز شناخته شد. بعدا به مناطق سیاسی کوچکتر با نام های مختلف شکسته شد. این بخش تقسیم شده توسط شاهزادگان مختلف مسیحی بیش از 700 سال است. هنگامی که مورها در نهایت به طور کامل در 1492 اخراج شدند، دوباره یک نهاد سیاسی بود و به اسپانیایی شناخته می شد.

نام قدیمی اسپانیا -مردم اسپانیا- نام اولین پادشاه اراگون-پادشاه اسپانیا-اخلاق مردم اسپانیا1

نام قدیمی اسپانیا – اجداد اسپانیایی امروز شامل شکارچیان سن از آفریقا بودند. اجداد نیمی از افرادی که امروز در آمریکا زندگی می کنند – و دیگران در سراسر جهان – اسپانیایی ها بودند. تاریخ کشور اسپانیا به قرون وسطی میرسد. در سال 1516، هابسبورگ اسپانیا تعدادی از پادشاهی های پیشین مختلف را متحد کرد؛ شکل مدرن یک سلسله قانون اساسی در سال 1813 معرفی شد و قانون اساسی دموکراتیک فعلی به سال 1978 می رسد. پس از اتمام Reconquista، پادشاهان اسپانیا تحت حکومت هاسبورگ در سال 1516 متحد شدند، که تاج کاستیلا، تاج آراگون و پادشاهی های کوچکتر را تحت همان قانون قرار داد.

نام قدیمی اسپانیا -مردم اسپانیا- نام اولین پادشاه اراگون-پادشاه اسپانیا-اخلاق مردم اسپانیا1

نام قدیمی اسپانیا – در همان زمان، امپراتوری اسپانیا از زمان کشف آمریکا در سال 1492 شروع شد که آغاز عصر طلایی کشور اسپانیا است که طی آن از اوایل دهه ی هشتاد تا دهه ی 1650، هاسبورگ اسپانیا قدرتمندترین کشور در جهان بود و اولین امپراطوری که تا کنون داشتند در پنج قاره بوده است. در طول این دوره، اسپانیا در تمام جنگ های بزرگ اروپایی، از جمله جنگ های ایتالیایی، جنگ هشت ساله، جنگ سی ساله و جنگ کشور فرانسه و اسپانیا درگیر بود. در اواخر قرن هفدهم، قدرت اسپانیا شروع به فروپاشی کرد و بعد از مرگ آخرین حابسبرگ، جنگ پیروزی اسپانیا ، که در حال حاضر تحت حکومت بوربون بود، به حالت قدرت با نفوذ کم در امور اروپایی رسید. به اصطلاح بوربن تلاش برای تجدید نهادهای دولتی را با موفقیت انجام داد، اما با گذشت قرن، بی ثباتی که با انقلاب فرانسه و جنگ شبه جزیره برقرار شد، به این ترتیب اسپانیا قدرت سابق خود را نتوانست به دست آورد.