شهرهای ایسلند

کشور ایسلند با 108 منطقه بزرگترین کشور جهان است و تا سال 2016 این کشور همچنان در حال پیشرفت است. از آنجاییکه جمعیت کل آن بیش از یک میلیون و یا حتی 500،000 نیست، جمعیت آن بزرگترین شهر با بسیاری از شهرک های موجود در کشورهای سراسر جهان مقایسه نمی شود. ریکیاویک بزرگترین شهر ایسلندی است که بیش از 100،000 نفر را به جمعیت کل کشور متصل می کند. ایسلند دارای چهار شهر است که هر کدام از جمعیت 10،000 تا 100،000 ساکن دارند. ایسلند نیز دارای شهرهای بسیاری است که جمعیت آن حدود 1000 نفر است و شهرها و روستاهای کوچکتری دارد که جمعیت کمتر از 100 نفر دارند. برای مدیریت دولتی، کشور به هشت منطقه تقسیم شده است: Austurland، Hofudhborgarsvaedhi، Nordhurland Eystra، Nordhurland Vestra، Sudhurland، Sudhurnes، Vestfirdhir و Vesturland.

بیش از 95٪ جمعیت در مناطق شهرهای ایسلند زندگی می کنند. درصد باقیمانده ساکنان در روستای ایسلند زندگی می کنند، که انتظار می رود در سال های آینده کاهش یابد، به طوری که بیشتر مردم به صنایع، سرگرمی ها و مناظر هایی که شهرها باید ارائه دهند، دامن بزنند. بحران اقتصادی سال 2008 تأثیر مهمی روی مردم ایسلند داشت، اما پیش بینی می شود که کشور در سال های آینده به سرعت رشد کند.

شهرهای ایسلند – ریکیاویک
پایتخت و بزرگترین شهر کشور ایسلند شهر ریکیاویک است، که کمتر از 200،000 نفر خانه دارد، و دارای رنگ و فریب بسیاری است.جمعیت ریکیاویک 118،918 نفر است. ریکیاویک یک مرکز شلوغ دولت، فرهنگ و اقتصاد است. این شهر در خط ساحلی واقع شده است. از زمان قرن نوزدهم، زمانی که ایسلند شروع به حرکت به سوی استقلال از دانمارک کرد، که در سال 1918 دریافت کرده بود، این شهر از سال 1919 به وجود آمد. امروزه ریکیاویک به خصوص در طول تابستان های طولانی زمانی که خورشید تنظیم نمی شود، بسیار پر جنب و جوش است. اگر می خواهید به صحنه موسیقی هیجان انگیز ایسلندی بروید، این شهر بهترین مکان برای آمدن است.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند
شهرهای ایسلند –  Akureyri
این بندر و مرکز ماهیگیری دومین منطقه شهری پرجمعیت در کشور ایسلند است . یکی از مراکز عمده جمعیت در شمال Akureyriاست که برای زیبایی و محیط طبیعی اش بسیار قابل توجه است. این شهر با توجه به بندر طبیعی آن بدون یخ و شرایط مناسب این شهر برای کشاورزی، اندازه بزرگی دارد و همچنین با کوه های دراماتیک احاطه شده است. تعدادی از موزه های فرهنگی و تاریخی قابل توجه در مرکز وجود دارد که می توانید بازدید کنید، اما مکان زیبا و قابل توجه باغ گیاه شناسی است که تقریبا شامل هر گونه گیاهی است که در ایسلند رشد می کند. بسته به زمانی که تصمیم می گیرید، شانس خوبی هم برای رسیدن به یکی از کنسرت ها، جشنواره ها و نمایشگاه هایی که به طور منظم می آیند وجود دارد.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند

شهرهای ایسلند – Húsavík
این شهر در حال حاضر، یک مرکز گردشگری است؛ زیرا این شهر مکان بسیار خوبی برای تماشای نهنگ ها است. گونه های متعدد را می توان در خلیج یافت، و همچنین شما می توانید از موزه نهنگ Húsavik و زندگی واقعی آنها دیدن کنید. به عنوان بزرگترین شهر در شمال شرقی ایسلند، این شهر به شما این امکان را می دهد که محیط اطراف را کشف کنید. بسیاری از زیبایی های این شهرحتی در طول ماههای زمستان تحت پوشش برف قابل دیدن هستند، بنابراین از دیدن کشور ایسلند در زمستان نهراسید.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند

شهرهای ایسلند – Vík í Mýrdal

ویک روستای جنوبی در شهرهای کشور ایسلند است و کمتر از 200 نفردر این روستا خانه دارند. صنعت گردشگری به دلیل خطوط ساحلی زیبا که در این روستا هست، به خوبی توسعه یافته است. ماسه در ساحل ساخته شده از بازالت سیاه است. این روستا در زیر یک آتشفشان عظیم قرار دارد. شما همچنین خواهید دید که صخره ها و همچنین پشته های دریایی که از آب مانند ارواح بلند می شوند. این شهر شامل یک گروه کوچک از ساختمان های زیبا و یک کلیسا بالا بر روی تپه است که نمای بسیار جذابی دارد.

شهرهای ایسلند – Seyðisfjörður
Seydisfjordur یکی از مکان های برتر برای دیدار در ایسلند است بخاطر چشم اندازهایی که دارد. صحنه های هنری در این شهر بسیار زیبا و جذاب است و به محض رسیدن به آن، روح آن را احساس می کنید و تقریبا 700 نفر در این شهر ساکن هستند. علاوه بر همه اینها، شهر در نقطه ی درخشان یک فورج قرار می گیرد، بنابراین شما همچنین می توانید در اطراف تپه هایی که از آب بلند می شوند عبور کنید. یک حوض خاص و آبشارهای در داخل و اطراف شهر وجود دارد.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند

شهرهای ایسلند – Siglufjordur
احتمالافصل زمستان بهترین زمان برای رفتن به Siglufjordur است در ، زمانی که شما می توانید از تمام ورزش های زمستانی که در دسترس هستند، از جمله، اسکی در فضای باز، اسکی روی یخ، و snowmobilingاستفاده کنید. در تابستان شما همچنین می توانید انواع فعالیت هایی مانند گلف و ماهیگیری را برای گذراندن روزهای دوست داشتنی تابستان انجام دهید. یک نقطه از مناطق جذاب فرهنگی موزه هرینگ است که به شما آموزش و اطلاع رسانی می کند که چگونه ماهی ها به رشد اقتصادی بزرگ در کشور ایسلند منجر شد. مرکز طلایی موزیکال برای موسیقی غنی ایسلند، ارزش دیدن دارد.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند

Kopavogur
این شهر محل برج اسماءاتورق، بلندترین ساختمان در کشور است.به طور واضح، کلمه Kopavogur به معنای”مهر و موم توت فرنگی” است. جذاب ترین معماری ساختمان کلیسای Kopavogur است، که به طور چشمگیری بالاتر از سایر نقاط شهر است و در خارج از ریکیاویک واقع شده است .این موزه ی زیبا ، دومین انجمن در ایسلند با بیش از 30،000 ساکن است و در حال حاضر در حال توسعه سریع است. فقط سی سال پیش، این موزه هنر کاپاوگوور زیبا توسعه پیدا کرد که به شدت توصیه می شود که آن را ببینید.

Hafnarfjörður
Hafnarfjordurسومین شهر بزرگ در کشور ایسلند واقع در خارج از ریکیاویک است . این شهر بندر میزبان انواع مختلف سالانه، از جمله یک جشن وایکینگ است.  این شهر یک پست مهم تجاری در لیگ های Hanseatic بود و حداقل از قرن 14 میلادی ساکن پیدا کرده است. در حال حاضر، این مرکز صحنه ای از رول اسلحه ایسلند است و خانه ای برای چند جشنواره بزرگ است – جشنواره های روزهای نور روز هر ماه و جشنواره وایکینگ، که خود را با نام انقلاب تابستانی برگزار می کند. مردم از سراسر جهان می آیند تا میراث فرهنگی را با مصنوعات و مجسمه سازی، و غیره، جشن بگیرند. مانند بسیاری از کشور، منطقه نیز بسیار فعال ژئوترمیک است.در این منطقه سه استخر شنا وجود دارد که همه توسط مردم محلی به خوبی شناخته شده اند.

شهرهای ایسلند - زبان ایسلندی- نقشه کشور ایسلند -راهنمای کشور ایسلند- ریکیاویک ایسلند

Selfoss
Selfoss در حدود 50 کیلومتری جنوب شرقی ریکیاویک واقع می باشد که به تدریج تبدیل به یک خوابگاه برای سرمایه کشور می شود.  Selfoss دارای بزرگترین منطقه مسکونی در ایسلند جنوبی است.

Vestmannaeyjar
فقط در جنوب جزیره اصلی کشور ایسلند، جزایر وستمن را خواهید یافت که نام هر دو شهر و مجمع الجزایر در نسخه انگلیسی به صورت کلمه Vestmannaeyjar ( وستمننا یجار) واقع است . به طور طبیعی، برای رسیدن به این مقصد راه کمی دشوار است اما به اندازه کافی ارزش رفتن دارد. مجمع الجزایر از جزایر آتشفشانی تشکیل شده است، با برخی از مناظر بسیار چشمگیر در اطراف شهر در بزرگترین جزیره Heimaey. یکی از دلایل اصلی که گردشگران به اینجا می آیند، بخاطر حیواناتی است که در این شهر وجود دارند.  وجود پرنده ها ی بسیار در این شهر عادی است، به طوری که آنها انتخاب کرده اند که از پرنده به عنوان نماد شهرداری استفاده کنند.