درباره شهر میلان
جمعیت: 1.3 میلیون (شامل 4 میلیون منطقه اطراف شهری)
کشور: ایتالیا
منطقه: لمباردی
زبان: ایتالیایی
صنایع عمده: تولید پارچه و پوشاک، مواد شیمیایی، اتومبیل، ابزار مکانیکی، ماشین آلات سنگین، آهن و فولاد، گردشگری؛ کشتی سازی

درباره شهر میلان، پایتخت استان با همان نام و منطقه لومباردی در شمال کشور ایتالیا واقع شده است. این دومین جمعیت شهری در ایتالیا (حدود 1.300.000 ساکن) پس از رم است. میلان یکی از مراکز مهم تجاری و صنعتی است که هر دو در E.U. و بین المللی ذکر شده اند. این مهمترین منطقه ایتالیایی برای صنعت خدمات، امور مالی، مد، نشر و صنعت، بورس اوراق بهادار (بورا) و شاخه های بسیاری از شرکت های چند ملیتی است. این یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی ایتالیایی، سرمقاله و تلویزیون است و بزرگترین منطقه در اروپا برای نمایشگاه های تجاری است.

میلان شهر صنعتی در شمال ایتالیا-درباره شهر میلان
میلان، پایتخت لمباردی، جمعیت 1.3 میلیون نفر دارد. این بزرگترین شهر صنعتی کشور ایتالیا با بسیاری از صنایع مختلف صنعتی است. این نقطه مغناطیسی برای طراحان، هنرمندان، عکاسان و مدل هاست. میلان دارای یک مرکز شهر باستانی با ساختمان های پرجمعیت و جالب و پالاززی است، چرا که بسیاری از مردم از سراسر جهان می خواهند این شهر زرق و برق را ببینند.میلان همیشه یک شهر غنی و مهم است. این مکان همیشه پر از هنرمندان معروف مختلف است و مجموعه ای خاص از کلیساها، ساختمان ها و بناهای تاریخی را ارائه می دهد. تغییر در فرهنگ و هنر در رنسانس با سهم بزرگ در دوره نئوکلاسیسیسم وجود داشت. میلان انواع مختلفی از ساختمان ها، آثار تاریخی و موزه ها را ارائه می دهد. مهمترین کلیسا کلیسای جامع است که بزرگترین کلیسا در جهان است.

میلان شهر صنعتی در شمال ایتالیا-درباره شهر میلان
این کلیسا از سنگ مرمر ساخته شده است، با مجسمه های عظیم، آرک، ستون ها، پینکلا. از پشت بام شما می توانید یک منظره زیبا از شهر تجربه کنید. سانتا ماریا دل گریزی بین سالهای 1466 تا 1490 ساخته شده و توسط برمانت اصلاح شده است. در تختخواب یکی از مشهورترین نقاشی های لئوناردو داوینچی است: “شام آخر”. میلان دارای بسیاری از پالازهای تاریخی مانند Palazzo Reale (کاخ سلطنتی) است که در سمت جنوب پایتخت دوامو واقع شده است. قلعه Sforza یکی از نمادهای میلان همراه با Madonnina و Galleria Vittorio Emanuele II است. همه این دیدگاهها تنها چند دلیل برای بازدید هستند.

میلان شهر صنعتی در شمال ایتالیا-درباره شهر میلان
میلان مرکز بسیاری از شرکت های تجاری مالی است، و منطقه ای که به اصطلاح “خارج از مرز” است، یک منطقه صنعتی آوانگارد است. Fiera Milano، مرکز نمایشگاه و مجتمع تجاری نمایشگاه شهر یکی از مهمترین شهرهای جهان است. نمایشگاه جدید در حومۀ شمال غربی پرو و ​​رئو (در آوریل 2005 افتتاح شد)  بزرگترین پروژه بازسازی در اروپا است و Fiera Milano بزرگترین نمایشگاه مجلل در جهان است. این بزرگترین شهر صنعتی کشور ایتالیا با بخش های مختلف صنعتی مانند تولید پارچه و پوشاک، کارخانه ماشین، شیمی، ابزار مکانیکی و ماشین آلات سنگین است. صنعت مهم دیگر گردشگری و البته مد است. نگاهی به اقتصاد میلان.