حمام رومی آنتالیا

یکی از جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا ، موزه ی رومی ها می باشد که از تاریخی ترین و زیباترین مکان های این منطقه است. این موزه در منطقه تاریخی سیده واقع شده است که امروزه به عنوان موزه ی باستان شناسی استفاده می شود و بهترین آثار باستان باستانی استانبول در این موزه به نمایش گذاشته می شود.

حمام رومی انتالیا بهترین موقعیت مکانی را در ساحل سیده دارد و هم چنین دارای فضایی آرامش بخش و چشم نواز می باشد، اینها همگی به نوبه ی خود سبب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است.

حمام رومی آنتالیا

در نزدیکی حمام رومی ها ساحل سیده قرار دارد که امکانات رفاهی بسیاری در این منطقه ساخته شده است . این امکانات شامل رستوران هایی در لب ساحل ، اقامتگاه هایی برای استراحت و ورزش های آبی و هتل هایی شیک می باشد.

اطراف حمام ساحلی آنتالیا را درختان و فضای سبز بسیار زیبایی احاطه کرده است و امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این منطقه باعث جذب گردشگران تور آنتالیا شده و شرایط برای تفریح و استراحت آنها به خوبی فراهم شده است.

حمام رومی آنتالیا

در گذشته حمام رومی آنتالیا دارای پنج اتاق بود. یک اتاق دارای آب سرد ، یک اتاق دارای آب گرم ، یک اتاق دارای بخار ، اتاق های دیگر اتاق سونا و استخر شنا بودند  که این اتاق ها به صورت دایره ای ساخته شده بود و دیواره های داخلی و کف این حمام با سنگ مرمر زینت داده شده است.