دستگاه چاپ تی شرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی
دستگاه چاپ تی شرت
دستگاه چاپ تی شرت دست دوم
دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک
دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال
دستگاه چاپ تیشرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن
دستگاه چاپ تیشرت حرارتی
دستگاه چاپ تیشرت
دستگاه چاپ تی شرت جدید
قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت
دستگاه چاپ تیشرت فروش
دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

+++++

فروش مواد خام سابلیمیشن
مواد خام چاپ سابلیمیشن
قیمت مواد خام سابلیمیشن
خرید مواد خام سابلیمیشن
لیست قیمت مواد خام سابلیمیشن
قیمت مواد خام چاپ سابلیمیشن
فروش مواد خام چاپ سابلیمیشن

+++++

دستگاه  d3سابلیمیشن چاپ سه بعدی
دستگاه چاپ سابلیمیشن d3

فروش دستگاه سابلیمیشن d3

+++++

دستگاه 6کاره سابلیمیشن

دستگاه سابلیمیشن 6کاره

+++++

دستگاه 6کاره سابلیمیشن

دستگاه سابلیمیشن 6کاره

دستگاه سابلیمیشن d3

دستگاه 3d سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت

 

ویژگی های خلاء متعادل سازی 3D:
1. ایمنی
طراحی دوگانه کنترل کنترل دما را تضمین می کند. دستگاه 6کاره سابلیمیشن که یک عملکرد در یک مدار اتفاق می افتد، مدار دیگر دستگاه سابلیمیشن d3دما به طور خودکار فعال می شود. این دستگاه به طور خودکار پس از 15 دقیقه به حالت بی نهایت ختم می شود، و آن را امن و قابل اعتماد می کند. این دستگاه برای گواهی CE / UL اعمال شده است.
 
2. راندمان بالا
یک فضای بزرگ کوره: 300x420x110، کارایی کاری غیرمعمول چاپ 12 فنجان در یک زمان، برابر با 12 فنجان پرس.
 
3. ظریف
منطقه گرمایش با طراحی دستگاه سابلیمیشن d3ضعف بزرگ شده است.
و درجه حرارت هر نقطه در اجاق حتی با گرم شدن آلیاژ آلومینیوم و پوشش تابش مادون قرمز دور است. چاپ به شیوه ای واضح تر و روشن تر می شود.
 
4. مختصر
مواد مقاوم در برابر شعله و انعطاف پذیر در این دستگاه جمع و جور به دستگاه 6کاره سابلیمیشنرفته استفاده می شود.
با ساختار داخلی تنگ، دستگاه به نظر می رسد به طور مداوم و مختصر.
 
5. جمع و جور
108 پله به مواد خام چاپ سابلیمیشنبالا طراحی پورشه، عملیات ساده و جمع و جور؛
 
6. هوشمند
دستکاری اضافی برای کل فرایند چاپ نیاز نیست، بلکه فقط در داخل و خارج از آن انجام می شود.
هنگامی که پوشش بسته است، دستگاه به طور خودکار هوا، شمارش معکوس و حرارت را استخراج می کند. وقتی چاپ پایان می یابد، دستگاه به طور خودکار هوا را می خورد
 
7. با استفاده از دستگاه سابلیمیشن d3دسکتاپ دوستانه، سرب ساده تازه دست و کنترل فقط با تنظیم دما و زمان.
 
8. چند منظوره
این ماشین به طور گسترده ای در دستگاه های مطبوعات دستگاه 6کاره سابلیمیشن معمولی طراحی شده است که برای همه در یک راهکار خدمات چاپ سفلی، از جمله لیوان، شیشه، کریستال، اکریلیک، پلاستیک، چوب، فلز، سنگ، تخته سنگ، نساجی و غیره. در همکاری با تسمه های منحصر به فرد ما، لیوان های چندگانه را می توان به راحتی چاپ کرد، زیبایی و به وضوح.
این دستگاه ممکن است در کلاس رنگ آمیزی، رنگ سیاه و سفید رنگ جوهر رنگی و طراحی پس از مواد خام چاپ سابلیمیشنهند به هند، در چین و چروک، کپک، پارچه، و غیره در فیبر شیمیایی، اما همچنان همچنین با گیاهان مائو Tanghua و درمان حرارتی و به همین ترتیب foamingdye چاپ زمان محدود برای یک مهارت پروژه، اقتصاد نیز ویژگی CharacteristicPracticalProduct است: ارسال خط لوله لوله داغ صفحه کلید به طراحی ماشین ایالات متحده، درجه حرارت کاملا distributesEvenly، حفظ انرژی پایدار است؛ دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشننوسان بشقاب هات را می فرستد، باعث می شود تا کنار گذاشتن برای چاپ چیزی راحت بماند، برنامه های سفر بسیار زیاد را فشار می دهد، هر نوعی را برای پذیرش چاپ می کند. مدت زمان کل دمای پوستی نشان داد که خطای دمای زمانی مثبت و منفی است. سطح صفحه داغ، اسپرد "تیتانیوم فلوئور رنتگن" را پخش می کند، محافظ در برابر سطح لکه ای، شدت بالا، سطح صاف، اثر نور را خوب می سوزاند، آسان می شود پاک شود، سطح دستگاه 6کاره سابلیمیشن لنجر، هیئت مدیره سیلیکاژل گرمایشی را نصب می کند، مقاومت حرارتی آن به 400 غیر قابل تغییر است، باعث می شود تا TransferTransfer مواد خام چاپ سابلیمیشنهمه توانایی رسیدن به اثر کامل را داشته باشد؛ با توجه به اصل اهرم، سهولت عمل آرام است؛ فشار با سرعت بالا کنترل فشار نوع فشار، دقیق تنظیمات نیاز به فشار؛ عملیات حرارتی مناسب را انجام می دهد. بافت فشار به نوع آمریکایی اشاره دارد، itsMerit تلاش را به آرامی، فشار بالا، تلاش را کاهش می دهد، به صرفه جویی در برق است.
نوبت چاپ انتقال حرارت چاپ دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن.
این نسخه کاملا چاپ دیجیتال نوآورانه دارای تمام ویژگی های دیجیتال سیستم کنترلی پیشرفته است.
2. این شامل دمای دیجیتال، زمان، و دیجیتال فشار / ارتفاع سنج، و همچنین ایستگاه از پیش تنظیم قابل برنامه ریزی، آلارم قابل تعریف کاربر و بسیاری از دیگر ویژگی های دیجیتال است.
3. ساخت و ساز یک چارچوب جامد فولادی جوش داده دستگاه 6کاره سابلیمیشن است، با این حال، محبوب موفقیت Combo دیجیتال نهفته در سیستم فورا قابل تعویض تابلوهای حرارتی و جداول است.
4. Combo دیجیتال با استفاده از ضمیمه های سریع تغییر برای تصاویر انتقال گرما به مواد متنوع و متنوع شگفت آور.
5. این یکی از مطبوعات دارای همه دلایل لازم برای حرفه ای اثر: تی شرت، ورق های سرامیکی، کاشی های سرامیکی، لیوان، پد ماوس، صفحات فلزی، پازل منبت کاری اره مویی.
پارچه و مواد و غیره
6. توانایی تبادل Combo دیجیتال با سرعت و ایمن انجام می شود.
اگر محصول ارائه شده دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشنبیش از محصولات صاف و پارچه باشد، Combo دیجیتال مطرح ترین دستگاه مطبوعاتی مطبوعات می باشد.
7. اتصال لمسی برای Combo دیجیتال اجازه می دهد تا چاپ یک لقمه 1 طرف در یک زمان.
با انتقال تصاویر تصعید رنگ، تصاویر مواد خام چاپ سابلیمیشنکامل می تواند به طور کامل در چند پرس و جو استفاده شود.
8. بشقاب های برش بشقاب دارای ویژگی های به سرعت قابل تعویض برای اجازه می دهد عنصر گرمایش دایره ای در داخل صفحات سرامیک فشار.
همچنین شامل یک سینی قالب و پد برای تراکم صفحه است. 9. با توجه به طراحی چرخشی و محدوده تنظیم گسترده ای، Combo دیجیتال در برخورد با موارد بسیار ضخیم مانند پلاک ها، کاشی، چوب، پلاستیک و سایر اقلام قابل چاپ نیست که می تواند در دستگاه 6کاره سابلیمیشن T-Shirt متعارف فشرده شود.