مستند داستان خدا با مورگان فریمن

مستند داستان خدا با مورگان فریمن یک سری ویدئویی سهبعدی است که توسط فیلم های خطرناک تهیه شده است که توسط پروفسور لرد وینستون، پزشک ساخته شده اند. این اولین بار در 4، 11 و 18 دسامبر 2005 در BBC One پخش شد. در ماه مه و ژوئن 2006 توسط شرکت Broadcasting Canada پخش شد و در آوریل 2007 توسط شرکت پخش استرالیا پخش شد.
سری داستان خداوند به ریشه های دین می پردازد. این مستند داستان خدا با مورگان فریمن بر سه مذاهب ابراهیمی تمرکز دارد و در عصر علمی، باور به خدا را مورد بحث قرار می دهد. این سری شامل تعدادی مصاحبه با دانشمندان از جمله دین همر، ریچارد داوکینز و اعضای برنامه CERN بود.
در طول این مستند، وینستون، کون هام، معروف آفرینش را ملاقات می کند و از موزه ایجاد می کند، جایی که وی ادعا می کند "حقایق علمی به نفع اطمینان مذهبی نادیده گرفته می شود". وی نظر خود را مطرح می کند که علم و دین نقش مهمی در توسعه انسانی دارند، اما قطعیت مطلق در هر دو، می تواند به مشکلات جدی منجر شود. مستند داستان خدا با مورگان فریمن
وینستون همچنین کتابی با عنوان The Story of God که در سال 2005 منتشر شد، نوشت. [1]
قسمت ها مستند داستان خدا با مورگان فریمن
    "
زندگی، جهان و همه چیز"
        
قسمت اول بر ریشه های اعتقادات تاریخ شناسی باستانی و ادیان شرقی هندو، بودیسم و ​​زرتشتیان تمرکز دارد.
    "
خدای تنها خدا"
        
قسمت دوم تمرکز بر سه مذهب تکاملی ابراهیمی: یهودیت، مسیحیت و اسلام است.
    "
خدا از شکاف"
        
قسمت مستند داستان خدا با مورگان فریمن ، این است که چگونه ایده خدا توسط ایده های مدرن، به ویژه نظریه های علمی و اکتشافات، به چالش کشیده شده است.
داستان خدا، تفکر حماسی مورگان فریمن و بازتاب صمیمانه در مورد خدا است. هر قسمت بر یک سوال بزرگ در مورد الهی تمرکز می کند: از رمز و راز خلقت، قدرت واقعی معجزه ها، مستند داستان خدا با مورگان فریمن وعده رستاخیز. این رمز و رازهای بی انتها و جهانی همه را از هر ایمان بر می دارد. مورگان خود را به تجربیات و آیین های مذهبی در سراسر جهان، از دیوار وحشی اورشلیم به درخت Bodhi در هند و به megachurches مدرن در ایالات متحده غوطه ور می کند.
او در آزمایشگاه های علمی یک موضوع آزمایشی برای بررسی اینکه چگونه مرزهای علوم اعصاب و کیهان شناسی در حوزه سنتی مذهب تقسیم می شوند، تبدیل می شود. و او با باستان شناسان سفر خواهد کرد تا ادیاهای طولانی از اجداد ما، مانند خرابه های 10،000 ساله در Gobekli Tepe در ترکیه را مستند داستان خدا با مورگان فریمن کشف کنند.
رابطه انسان با خدا مهمترین مساله در تاریخ بشریت است. این سفر جاه طلبی در طول سنین و در سراسر جهان به دنبال درک اینکه چگونه ایمان زندگی ما را شکل داده است، مهم نیست که مذهب یا باور ما چیست.

مستند داستان خدا با مورگان فریمن

سریال کانال ملی جغرافیایی مستند داستان خدا با مورگان فریمن خدا با مورگان فریمن پرسش هایی را مطرح می کند که هر جامعه ای بر روی زمین از خود خواسته است که: «خداوند چه کسی است؟ ما از کجا آمده ایم؟ چرا شرارت اتفاق می افتد؟ زمانی که بمیریم چه اتفاقی می افتد؟ در حالی که مذهب اغلب به عنوان نیروی تقسیم دیده می شود، مجموعه ای از شباهت های قابل توجه در میان ادیان مختلف، حتی آنهایی که به نظر می رسد در مقابل عینی هستند، را روشن می کند. در حال حاضر، National Geographic این فصل سریال مستند داستان خدا با مورگان فریمن نامزدهای امی را برای فصل دوم به ارمغان می آورد. تمام قسمت های جدید بینندگان را در سفر به سراسر جهان در جستجوی پاسخ به برخی از سوالات بزرگ زندگی را از طریق لنزهای ادیان بزرگ، علم، انسان شناسی، و باستان شناسی جهان را.

منابع آموزشی در این صفحه سریال The Story of God را تکمیل می کند. منابع آموزشی را بررسی کنید و دانش آموزان را به دقت بیشتر در مورد دین در سرتاسر جهان، هر دو در گذشته و به عنوان امروز وجود دارد. مستند داستان خدا با مورگان فریمن