خب، بازیگران و خدمه از سه هفته گذشته آب و هوای تابستان عجیب و غریب جان سالم به در برده اند و امروز آنها فیلمبرداری صحنه های  سریال مزرعه قلب ها آخر را برای قسمت های 307 و 308 به پایان رسانده اند. و این متوقف نمی شود! برای ادامه بیشتر کلیک کنید

فردا فیلمبرداری برای قسمت های 309 و 310 شروع می شود - دو قسمت یک ساعته که قرار است پخش را به مکان هایی تبدیل کنند که قبلا هرگز شلیک نکرده اند و بار دیگر حیواناتی را که ما برای اولین بار در
 سریال مزرعه قلب ها استفاده می کنیم قرار می دهیم. متاسفم - این همه چیزی است که من می توانم در آن لحظه نشان دهم.

اگر شما در حال پیگیری هستید، شمارش معکوس هفتگی ما به فصل چهارم فصل 4 فصل ما را به 52 روز کاهش می دهد.

این باعث می شود که ما این
 سریال مزرعه قلب ها کار را برای تکرار این هفته انجام دهیم - عملکرد تکرار قسمت 214، "آیا یا مرگ" - نوشته شده توسط مارک هوران و به کارگردانی TW Peacocke، این قسمت است که دو بچه سخت را در پرونده به  سریال مزرعه قلب ها به ارمغان می آورد، مجبور Ty را به مقابله با بخشی از گذشته او را ترجیح می دهید فراموش کنید. دو بچه، تارا و بدجور که توسط کریستین فریلی و جک نایت (تصویر بالا) بازی کرده اند، برخی لحظات اضطراب را به مزرعه اضافه می کنند و تارا مطمئنا باعث می شود مدی ورقه ی جالبی را برای مدلی به ارمغان بیاورد.

خوب حالا هیجان انگیز می شود، چون ما یک ماه قبل از فصل 3
Premiere of  سریال مزرعه قلب ها می مانیم! بله، فقط 31 روز تا قسمت 301 - "معجزه" - هوا.

در عین حال در کالگری در اطراف مجموعه و در دفتر تولید بسیار آرام است، زیرا بازیگران و خدمه از یک هفته لذت می برند اما روز سه شنبه هفته آینده دوباره فیلمبرداری صحنه های نهایی قسمت های 310 و 311 ادامه خواهد یافت.

و این یکشنبه در
 سریال مزرعه قلب ها ، در تکرار قسمت 216 - "روابط متصل است"، ما در مورد ارزش ها و دوستی های زیادی آموخته ایم، زمانی که آمی می یابد که اسارت معشوق اسپارتان به سرقت رفته است. او تصمیم گرفت که اسپارتان را به عقب برگرداند، او یک برنامه مخفی دارد، اما Ty نیز تصمیم می گیرد که درگیر شود و هر دو خودشان را در شرایط بسیار خطرناک و خطرناک قرار دهند. دوستی و  سریال مزرعه قلب ها ارزش ها نیز زمانی اتفاق می افتند که کالب باید نه تنها وضعیت خود را، بلکه اشلی نیز در نظر بگیرد. و چیزها واقعا جذاب هستند چون لو همچنان از خانواده اش هویت واقعی دوست پسر وی را دارد.

امیدوارم دوباره قسمت سوم سوم فصل دوم را تجربه کنید. و در اینجا برخی از اخبار -
CBC شروع به کار  سریال مزرعه قلب ها فصل 1، شروع با اولین قسمت در روز جمعه بعد از ظهر در ساعت 1:00 بعد از ظهر (1:30 بعد از ظهر در نیوفاندلند). اولین نمایش جمعه بعد از ظهر فردا، 4 سپتامبر است. این شانس شما برای لذت بردن از این همه دوباره!