سریال مزرعه قلب ها

در این هفته بازیگران و خدمه با نابودی دائمی و ناگهانی آب و هوا که بر سریال مزرعه قلب ها روی مجموعه قرار گرفته اند، در حال نبرد است. برای دریافت بیشتر از طریق کلیک کنید

روزهای جولای معمول سریال مزرعه قلب ها آفتابی و گرم در کالگری تا به امروز توسط روزهای بارانی غول پیکر - در بعضی موارد موسوم به بارش باران مانند - جایگزین شده است که همه را مجبور به انجام تعدیل می کنند. اما امروز در شهر بسیار زرق و برق است و امیدوارم بقیه تابستان ... خوب ... تابستان است!

من دو مورد مهم برای گزارش را دارم.

1)
تعداد قابل توجهی از نظرات وجود دارد که در مورد آن می پرسیم که فصل 3 شروع به پخش در CBC خواهد کرد. خوب، تقویم های خود را دوباره و حلقه یکشنبه، 4 اکتبر. این است که زمانی که قسمت 301 - فصل برتر فصل 3، تحت عنوان "معجزه"، پخش خواهد شد.

2)
و صحبت از زمانی که  سریال مزرعه قلب ها پخش خواهد شد - اخبار عالی برای طرفداران در بریتانیا. پیشگام کانال سرگرمی بریتانیا E4 به تازگی به عنوان پخش کننده ای از  سریال مزرعه قلب ها در انگلیس اعلام شده است، جایی که قسمت ها در روزهای یکشنبه ها در ساعت 4 صبح پخش خواهد شد. همچنین، هر قسمت یک ساعته به مدت 30 روز پس از پخش در کانال 4 بر روی تقاضای عقب نشینی سرویس، 4 دقیقه در دسترس خواهد بود.

بازگشت دوباره به کانادا، این یکشنبه در ساعت 7 بعد از ظهر، CBC قسمت 210 را بازنویسی می کند، قسمت ای با عنوان "درست است". نوشته شده توسط هدر Conkie و کارگردانی دیوید Sutherland، قسمت را پیدا می کند آموزگار نه چندان علاقه مند آمی - خانم آدامز - آوردن اسب به نام جعبه به  سریال مزرعه قلب ها. از طریق رویدادهای در حال ظهور امی درس بسیار ارزشمندی درباره پدر و دختر می آموزد.

لذت بردن!
خوب، آب و هوا به طور چشمگیری بهبود یافته است و اکنون به نظر می رسد مانند تابستان در مجموعه. (Hooray!) دیروز، دمای هوا به 30.6 درجه سانتیگراد رسیده است که باعث می شود فیلم برداری بیشتر از هفته های گذشته رانندگی شود. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

و بر روی مجموعه ... امروز فیلمبرداری برای قسمتهای 307 و 308 آغاز می شود. اینها دو قسمت یک ساعته هستند که شخصیت بسیار جدیدی را برای  سریال مزرعه قلب ها معرفی می کنند ... نسبتا صحبت می کنند. (Hmmnn ... "نسبتا صحبت" - آیا وجود دارد هیچ نوع سرنخ وجود دارد؟ احتمالا نه.)

همچنین در مجموعه: یک مدیر جدید به تیم  سریال مزرعه قلب ها پیوست. گراند هاروی Calgarian این دو بخش را هدایت خواهد کرد و هرکس منتظر است تا با او کار کند. یکی از محصولاتی که او در این زمینه کار کرده بود، «زنجبیل بهم زدن برگشت: آغاز» بود که گرنت کارگردانی و تولید کرد. نقش کوتوله 2004 با کاترین ایزابلا ستاره دار شد و ناتانیل آرچند، که دامپزشک دامپزشکی هارتلند، اسکات کاردینال است، برجسته شد. توجه: این بدان معنا نیست که در آینده ای در  سریال مزرعه قلب ها وجود دارد.

و صحبت از خانم ایسابل،  سریال مزرعه قلب ها این صفحه نمایش را این روز یکشنبه در ساعت 7 بعد از ظهر باز می کند، همانطور که میندی فانشو در پخش تکراری قسمت 211، «Starstruck!» باز می گردد. این قسمت سرگرم کننده و خنده دار که توسط لیلا باسن و دیوید پرستون نوشته شده و توسط دین بنت نوشته شده است، نشان می دهد که چگونه هر کسی در  سریال مزرعه قلب ها هنگامی که یک ستاره هالیوودی به مزرعه می رسد، تحت تاثیر قرار می گیرد.

اگر شما آن را دیده اید، تنظیم کنید. و اگر شما آن را دیده اید، این قسمت سرگرم کننده ای است که مجددا تماشا کنید!

PS -
سه پاسخ سریع به سوالاتی که دریافت کرده ام:

1)
فصل 3 برای سال سوم، همان سال گذشته خواهد بود
2)
فیلمبرداری زمان زیادی را برای همگان به ارمغان می آورد و بنابراین هیچ بازیگری برای بازی بعدی برنامه ریزی نشده است.
3)
بله،  سریال مزرعه قلب ها در ایالات متحده این سقوط در دی وی دی در دسترس خواهد بود.

این همه برای هم اکنون است!