سریال مزرعه قلب ها  

به وبلاگ  سریال مزرعه قلب ها  خوش آمدید. از هفته جاری، مصاحبه های ویدئویی با بازیگران و خدمه  سریال مزرعه قلب ها  ، آهنگ های جدید از قسمت اول امشب، داستان های خبری و شایعات در مورد نمایش، کتاب ها و بازیگران ارائه می شود. ما می خواهیم از تو بشنویم. نظر خود را برای ما ارسال کنید - افکار خود را در مورد قسمت اول، شخصیت مورد علاقه خود، سایت طرفداران مورد علاقه خود را مورد علاقه - هر آنچه که شما می خواهید.

Theme  سریال مزرعه قلب ها  Dreamer توسط خواننده Indie جین گرانت است.

    
Andrea Higgins، سرپرست موسیقی این نمایشگاه گفت: "این ارکسترال و عنصر مدرن است. من همچنان می گویم که او مانند Feist است. اما او کاملا دارای صدای اصلی خود است." "این نوع از من جذب می شود و این فقط زیبا است، اشعار برای نمایش کار می کنند. این نوع bittersweet است، و نشان می دهد که مانند این است که کوکی برش خوشحال نیست."
 
وب سایت جنی گرنت در ابتدا شروع به فعالیت می کند:  سریال مزرعه قلب ها  
    
26 سال پیش جن در خانه قهوه ای در PEI متولد شد.
چند سال بعد، او شروع به ساختن صدای خنده دار کرد و سرانجام با صدای بلند به نوشتن اولین آهنگ خود اشاره کرد. بسیاری از ترانه ها و یک EP بعد Jenn در حال کار بر روی اولین کامل خود است که او را برای ضبط با CBC دعوت شده است.
وب سایت او اینجا است
اوه، و بعد از همه، آهنگ اینجاست:
 
در اخبار:
گرگ وردل و جسیکا املی بازیگر سینمای ونکوور در داستان های بازیگران محلی  سریال مزرعه قلب ها  :

    
گراهام وردل ... تی Borden در سری مبتنی بر آلبرتا است که در اطراف زندگی در مزرعه  سریال مزرعه قلب ها  متمرکز است. Ty است  سریال مزرعه قلب ها  دست 17 ساله ثابت است که در آنجا مشغول به کار مشغول به کار است. گذشته و پنهانش برای اسبها، و همچنین توجه بسیاری از دختران محلی، به داستان تبدیل شده است. ارتباط دادن
در خورشید Edmonton مصاحبه ای با میشل مورگان (Lou) وجود دارد:
    
گاهی اوقات "درام خانوادگی" یک واژه کثیف در تلویزیون یا فیلم است، زیرا که آن را مترادف "خسته کننده" است. اما با توجه به مورگان، نه تنها  سریال مزرعه قلب ها  خسته کننده نیست، بلکه آن را نیز خالی از اغتشاش اغلب پر می کند. ارتباط دادن
شاون جانستون (جک) به مجله ادمونتون می گوید:
    
جانستون گفت: "مراکز شهری به طرزی مصمم هستند تا زندگی ما را به طور منظم و به پایان برساند و شمع را در هر دو طرف بسوزانیم." "( سریال مزرعه قلب ها  ) ممکن است فرصتی برای تماشاگران شهری برای نگاه کردن به سرعت کمی در زندگی داشته باشد، ببینید چگونه حساسیت های روستایی هنوز به سال 2007 بستگی دارد." ارتباط دادن
و ما یک فریاد کوچک برای وبلاگ در LaurenBrookeFans.com گذاشتیم، یک سایت فن برای نویسنده  سریال مزرعه قلب ها  .
CBC رادیو در لینک بزرگ وبلاگ
خوب، بررسی ها در آن هستند، و خوب هستند.
 سریال مزرعه قلب ها  در هفته گذشته به یک مخاطب مشتاق افتتاح شد و ما تا به حال تعداد زیادی از نظرات گفت که این نمایش عالی بود. خوشحالیم که شما آن را دوست دارید.
قسمت این هفته این ایده "شانس دوم" را مورد بررسی قرار داد. Ty گرفتن شانس دوم با جک، امی گرفتن فرصت دوم با پرستو و Lou گرفتن فرصت دوم در اثبات اینکه او قادر به اجرای مزرعه است.
ما همچنین Soraya را مشاهده کردیم، که از امی خواست تا نشان دادن پریدن را ... شما حدس زدید، شانس دوم.
بنابراین، با همه این صحبت ها در مورد فرصت های دوم، ما از این سوال می پرسیم: کدام شخصیت شما اعتقاد دارید که بیشترین شایستگی دوم را دارد و چرا؟ شما می توانید پاسخ خود را در بخش نظرات برای همه ارسال کنید.
هر کس به آهنگ جنی گرانت فکر می کرد؟ خیلی ممنون فقط نشان می دهد که نوازندگان کانادایی شگفت انگیز در همه جا هستند، منتظر شنیدن هستند، و این عالی است که  سریال مزرعه قلب ها  آن ها را به نمایش می گذارد.
ما قصد داریم در هفته های آتی بیشتر ارسال کنیم تا ارتباط برقرار شود.
در اواخر هفته جاری، با توجه به تقاضای محبوب مردم، ما برخی از فیلم هایی که در پشت صحنه گرفته شده اند ارسال می کنیم.
ما ساعت ها فیلم می گذاریم و می رویم تا بهترین چیزهای را برای پست کردن اینجا انتخاب کنیم. آیا هر کسی درخواستی دارد؟
در اینجا یک پیوند به مصاحبه هستیم. مامور مارشال (امی فلمینگ) با Jam! Showbiz: http://jam.canoe.ca/Television/ مطمئن باشید که بعدا در هفته برای بررسی فیلمهایی که در حال ارسال است، بررسی کنید.
شما هرگز نمی دانید که چه کسی قصد دارد تا بیدار شود!
به عنوان وعده داده شده در اینجا برخی از چیزهایی که شما سریال مزرعه قلب ها  نمی خواهید در نمایش نشان می دهد.
مصاحبه ای با شاون جانستون که جک را بازی می کند، صحبت می کند که در مورد نمایش و ماندارن مارشال صحبت می کند که نقش امی را بازی می کند. پس از آن، یک کلیپ خوب از امی و مالوری فیلم برداری یک صحنه وجود دارد. صحنه در یک قسمت آینده ظاهر خواهد شد، بنابراین برای مشاهده نسخه به پایان رسیده آن را تماشا کنید. شما شگفت زده خواهید شد تا ببینید که تعداد افراد در پروسه فیلمبرداری دخیل هستند

 سریال مزرعه قلب ها