لوزارم جانبی ایفون معرفی لوازم جانبی موبایل شده در تاریخ 12 سپتامبر 2012) اولین بار با آیفون 5 همراه شد و دارای کنترل از راه دور و میکروفون بود. آنها همچنین با نسل پنجم آی پاد لمسی (بدون میکروفون) لوازم جانبی موبایل و نسل هفتم آی پاد نانو (بدون میکروفون) عرضه می شوند. آنها نیز به طور جداگانه فروخته می شوند. [1] گوشواره اپل در ویتنام مونتاژ می شود.

    
لوزارم جانبی ایفون کلیه اما earbuds پایه دارای کپسول کنترل است که به کاربران اجازه می دهد تنظیم صدا و کنترل موسیقی و پخش ویدئو، واقع در کابل از گوشه سمت راست؛ کسانی که "با Remote and Mic" نیز دارای یک میکروفون برای تماس تلفنی و    لوزارم جانبی ایفون     لوزارم جانبی ایفونکنترل صوتی دستگاه های خاص هستند.
کاربران می توانند جلوه، تنلوازم جانبی موبایل ظیم موسیقی و پخش ویدئو (پخش / مکث و بعد / قبلی)، و ضبط یادداشت های صوتی را در مدل های iPod و iPhone پشتیبانی و رایانه های مک را تنظیم کنند. گزارش های بسیاری از مشکلات رطوبت     لوزارم جانبی ایفون با هدفونهای راه دور / میکروفن بوده است. [2] آی فون اصلی و آیفون 3G همراه با هدست آیفولوازم جانبی موبایل ن استریو، دکمه و میکروفن در سمت راست هدفون (هیچ کنترل حجمی و کنترل محدودی از تماس ها وجود دارد).
آیفون 5C موارد

اپل برای iPhone 5c مورد استفاده قرار می گیرد که در 6 رنگ موجود است.
سیاه، سفید، صورتی، زرد، آبی، سبز. سوراخ ها از مورد حذف شده اند تا رنگ آیفون را از طریق جعبه نشان دهد، و برای دستگاهی که تقریبا 2 تن را دنبال می کند، نشان داده می شود. موارد و رنگ های تلفن برای 30 ترکیب رنگ مختلف می باشد. [3]
باراندازلوازم جانبی موبایل

مجموعه ای از اسکله ها برای آیفون 5، 5s و 5c منتشر شد و در تاریخ 10 سپتامبر 2013 منتشر شد. [4]
اسکله ها یک طراحی مشابه با یک خروجی صوتی و رعدلوازم جانبی موبایل و برق در پشت و یک اتصال رعد و برق در بالا دارند. [5] یک بارکد تنها برای آیفون 5 و 5s منتشر شد، با یک بارکد دیگر برای iPhone 5c بهینه شده بود. اسکله با اپل در موارد خود    لوزارم جانبی ایفون سازگار نیست. [4]


بی سیم.
بدون دردسر. جادویی

AirPods برای همیشه از راه هدفون استفاده می کند.
هر زمان که AirPod ها را خارج از مورد شارژ قرار دهید، آنها فورا روشن می شوند و به آی فون، اپل Watch، iPad یا Mac متصل می شوند. (1) صوتی به طور خودکار زمانی که شما آنها را در گوش خود قرار می دهید، بازی م    لوزارم جانبی ایفونی کند و زمانی که شما آنها را می گیرید بلوازم جانبی موبایل یرون برای تنظیم صدا، آهنگ را تغییر دهید، تماس بگیرید، و یا حتی مسیرها را دریافت کنید، فقط برای فعال کردن Siri دوبار ضربه بزنید.

AirPods با استفاده از تراشه سفارشی اپل W1، از سنسورهای نوری و شتاب سنج حرکتی برای تشخیص زمانی که در گوش شما هستند استفاده می کنند.
این که آیا شما از AirPod ها یا فقط یکی استفاده می کنید، تراشه W1 به طور خودکار صدا را هدایت می کند و میکروفون را درگیر می کند. و هنگامی که شما در تماس یا صحبت با سیری هستید، یک شتاب سنج اضافی با میکروفون پرتوهای نواری کار می کند تا صدای زمینه را فیلتر کرده و روی صدا صدای شما تمرکز کلوازم جانبی موبایل ند. از آنجا که تراشه W1 ultraloلوازم جانبی موبایل w power توانایی کارکرد باتری را به خوبی مدیریت می کند، AirPods 5 ساعته از زمان صرفه جویی در زمان را برای یک شارژ ارائه می دهد. (2) و با توجه به یک مورد شارژ که حاوی چندین هزینه اضافی برای بیش از 24 ساعت زمان گوش دادن (3) نیاز به یک شارژ سریع؟ فقط 15 دقیقه در مورد به شما می دهد 3 ساعت زمان گوش دادن (4)
نکات برجسته

طراحی شده توسط اپل

به طور خودکار در، به طور خودکار متصل است
لوازم جانبی موبایل
تنظیم یک شیر برای همه دستگاه های اپل (1)

دسترسی سریع به سیری با دو بار ضربه بزنید

عمر باتری بیش از 2لوازم جانبی موبایل 4 ساعت با مورد شارژ (3)

به سرعت در مورد پرداخت هزینه

صوتی و صدایی با کیفیت بالا و با کیفیت بالا

تعویض بدون درز بین دستگاه ها
مشخصات فنی

بلوتوث لوازم جانبی موبایل     

بی سیم
وزن

AirPods (هر): 0.14 اونس (4 گرم)

مورد شارژ: 1.34 اونس (38 گرم)
ابعاد

AirPods (    لوزارم جانبی ایفونهر یک): 0.65 توسط 0.71 به 1.59 اینچ (16.5 توسط 18.0 به 40.5 میلی متر)

مورد شارژ: 1.74 تا 0.84 توسط 2.11 اینچ (44.3 به 21.3 بر 53.5 میلی متر)
اتصالات

AirPods: بلوتوث

مورد شارژ: اتصال رعد و برق
سنسورهای AirPods (هر کدام):

دو میکروفون تشکیل دهنده پرتو

سنسورهای نوری دوگانه

شتاب سنج تشخیص حرکت

شتاب سنج تشخیص گفتار
قدرت و باتری

AirPods با شارژ موارد: بیش از 24 ساعت گوش دادن، (3) تا 11 ساعت زمان مکالمه (6)

AirPods (بار شارژ): تا 5 ساعت گوش دادن، (2) تا 2 ساعت صحبت کردن (5)

15 دقیقه در مورد برابر 3 ساعت گوش دادن به زمان (4) و یا بیش از یک ساعت زمان مکالمه (7)
مورد نیاز سیستم

مدل های iPhone، iPad و iPod با iOS 10 یا بالاتر

مدلهای ساعت اپل با watchOS 3 یا بالاتر

مدل های مک با MacOS Sierra یا بعد

 

 

لوازم جانبی موبایل      شارژر موبایل     لوزارم جانبی ایفون   باطری گوشی    کابل اورجینال ایفون      لوازم اورجینال جانبی

لوازم جانبی موبایل

شارژر موبایل

لوزارم جانبی ایفون

باطری گوشی

کابل اورجینال ایفون

لوازم اورجینال جانبی