رویدادلوازم اورجینال جانبی  سالانه آیفون با اطلاعات بسته بندی شده بود، اما بین نگاه دائمی به پایان جدید سیاه و سفید جت و همه چیز در مورد AirPods، شماممکن است از دست رفته برخی از جزئیات مهم در مورد آیفون 7 و 7 پلاس. لوازم اورجینال جانبی

لوازم اورجینال جانبی اما ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا همه چیز شما ممکن است در هنگام بازاریابی اپل بازاریابی VP فیل Schiller ارائه، به علاوه برخی از حقایق او اشاره کرد، در مورد شما در حال فکر کردن به ارتقاء به 7، اما نمی تواند کاملا تصمیم بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به آیفون 7 ما در دست داشته باشید. لوازم اورجینال جانبی
اصول اولیه

چه زمانی می توانم اپل های جدید را دریافت کنم؟لوازم جانبی موبایل

لوزارم جانبی ایفون
   7 و آیفون 7 پلاس در روز جمعه 16 سپتامبر در بیش از 25 کشور استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، لوازم اورجینال جانبی پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده و جزایر ویرجین ایالات متحده. Preorders شروع جمعه، سپتامبر 9 است. لوازم جانبی موبایل

جمعه 23 سپتامبر، آیفون های جدید در آندورا، بحرین، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، یونان، گرینلند، گورنسی، مجارستان، ایسلند، جزیره من، جرسی، به فروش می رسند. کوزوو، کویت، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، مالدیو، مالت، موناکو، لهستان، قطر، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلواکی و اسلوونی.

در هند، آیفون 7 و 7 Plus در روز جمعه، 7 اکتبر، در دلوازم جانبی موبایل سترس خواهد بود.
جدید آیفون 7

گوشی های جدید چقدر هزینه می کنند؟

در ایالات متحده آمریکا، آیفون 7 غیرقابل انطباق با قیمت 649 دلار برای مدل 32 گیگابایتی شروع می شود و 7 پلاس از 769 دلار شروع می شود.
اپل گزینه ذخیره سازی 16 گیگابایتی را برای همه به جز آیفون SE حذف کرده است.

هر دو آیفون 7 و 7 Plus 32 گیگابایت،لوازم اورجینال جانبی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه را عرضه خواهند کرد.

برنامه ارتقاء آی فون اپل، در دسترس برای خریداران در ایالات متحده، U.K. و چین، به شما امکان خرید یک iPhone 7 یا 7 Plus قفل شده با AppleCare + را از طریق حامل انتخابی خود برای 32 دلار در ماه و بالاتر می دهد. (قیمت ها متفاوت است بر اساس کشور، مدل آیفون و اندازه ذخیره سازی.) برنامه ارتقاء همچنین اجازه می دهد تا در سال آینده برای آخرین مدل خود را در آی فون خود را تجارت.

کدام یک از حمل کنندگان آیفون 7 و 7 Plus را ارائه می دهند؟

شما می توانید تلفن های خود را به طور مستقیم ازلوازم جانبی موبایل AT & T، Verizon، T-Mobile و Sprint در ایالات متحده خریداری کنید یا می توانید یک تلفن قفل شده از Apple برای استفاده در هر شبکه ای که می خواهید از طریق برنامه ارتقاء آی فون استفاده کنید.

چه رنگی می توانم بخرم؟

آیفون های جدید به همراه نقره، طلا و طلای رز، به همراه دو رنگ با لوازم اورجینال جانبی  نام تجاری جدید: سیاه و سفید و جت سیاه.

تفاوت در چیست؟ لوازم اورجینال جانبی  یکی از مات پایان آنودایز است، در حالی که نسخه جت یک براق و سیاه است.
اپل طرح پردازش مهندسی مدل جت سیاه را در یک فیلم جونی آیو در طی مراسم راه اندازی آیفون 7 سپتامبر نشان داد. این پایان جدید از آلومینیوم مهره ای مهره ای ساخته شده است (یا، همانطور که Ive آن را جذاب می کند، "آلومینیوم") است که پس از آن، یک فرایند آنندی سازی و شستشوی 9 مرحله ای انجام می شود. محصول نهایی بسیار براق استلوازم جانبی موبایل که شما نمی توانید تفاوت بین صفحه نمایش شیشه ای و بدن آلومینیوم را بیابید. طرف پایین: جت سیاه نیز بیشتر مستعد ابتلا به لکه های خالی و اثر انگشت است، بنابراین ممکن است بخواهید یک مورد برای آن مدل را جذب کنید.
آیفون 7 به علاوه سیاه و سفید
سیب
تغییرات بزرگ

از راه دور، آیفون 7 و 7 Plus به نظر نمی آید که متفاوت از 6 یا 6 مدل مدل مشابه، همان شکل، همان اندازه است.
اما نزدیک و زیر هود، 7 و 7 Plus به طور عمده از پیشینیان 4.7 اینلوازم جانبی موبایلچ و 5.5 اینچ متفاوت هستند. بیایید با بیشتر صحبت در مورد ویژگی (یا فقدان آن) شروع کنیم.

لوزارم جانبی ایفون
   واقعا جک هدفون 3.5 میلی متری را کشف کرد؟

بله جک صوتی، یک عنصر دستگاه های الکترونیکی مصرفی برای دهه ها، بیشتر از زمانی است که به آیفون می رسد. اپل قربانی این پورت برای آزاد سازی فضا برای سیستم دوربین بزرگتر، باتری بزرگتر و Taptic Engine برای ارائه بازخورد در پاسخ به دکمه مجدد دکمه Force Touch Home شده است.

پس چگونه می توانم به موسیقی، فیلم ها و پادکست ها در آی فون خود گوش کنم؟

لوزارم جانبی ایفون
   شامل یک جفت گوشواره رعد و برق با هر آیفون جدید است، بنابراین شما هنوز هم می توانید به یک پورت آیفون برای جلسات گوش دادن خصوصی وصل شوید - فقط پورت مورد استفاده شما نیست. شما قادر نخواهید بود به گوش های جدید رعد و برق گوش دهید و به طور همزمان تلفن همراه خود را با یک کابل رعد و لوازم جانبی موبایل برق بپوشانید، اگر این مشکل شما را به طور منظم اجرا می کند. به نظر می رسد آداپتورهای شخص ثالث برای پر کردن شکاف، بلکین اعلام کرد 40 دلاری رعد و برق صوتی + شارژ راک استار که پورت رعد و برق آیفون را به دو قسمت تقسیم می کند، یکی برای شارژ و یک برای گوش های رعد و برق شما.

لوزارم جانبی ایفون
   باید پاسخ های خشمگین به جک صوتی حذف شده را پیش بینی کند؛ چرا که این نیز یک آداپتور جک رعد و برق برای هدفون با هر آیفون است. (شما می توانید یک آداپتور را به صورت جداگانه خریداری کنید و قیمت پایین آن 9 دلار باشد.) هدست سیمی گران قیمت شما هنوز هم کار خواهد کرد، در حال حاضر فقط به یک دانگل اضافی نیاز دارید.

هر چند گوشپوش های رعد و برق و آداپتورها فقط راهلوازم جانبی موبایل حل های موقت هستند. اپل چشم انداز یک جهان است که در آن همه صوتی از طریق بی سیم لذت می برد، به همین دلیل است که این شرکت یک مجموعه جدید از هدست بلوتوث