هتل 3 ستاره یس بوتیک پاتایا در شهر زیبای تایلند یکی از هتلهایی هست که از نظر مسافران تور تایلند جزو یکی از بهترین هتل های سه ستاره پاتایاست.
این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر پاتایا قرار دارد، یعنی خیابان جنوبی پاتایا که و در فاصله حدود 1 کیلومتری خیابان معروف واکینگ استریت و در نزدیکی پاساژ بزرگ توکام که مخصوص خرید موبایل وکامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر.
 هتل ستاره یس بوتیک پاتایا در سایت معروف بوکینگ دات کام از 10 امتیاز 7.7 و در سایت معتبر آگودا از 10 امتیاز 8.5 امتیاز گرفته است، که نشان از رضایت مسافران این هتل از خدمات و تمیزی و موقعیت مکانی هتل دارد. همه ساله مسافرای زیادی در هتل سه ستاره یس بوتیک پاتایا اقامت میکنند و بسیار راضی نیز هستند!
این هتل با طراحی خاص و منحصر به فردش دارای امکاناتی نظیر:
پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، اینترنت ئای فای رایگان، رستوران و بار، میز بلیارد، تراس در بیرون هتل، کافی شاپ و امکانات دیگر میباشد
این هتل کلا دارای دو تیپ اتاق میباشد:
اتاق های استاندارد کوچک، اتاق های استاندارد بزرگ
که همگی اتاق ها دارای امکاناتی مثل سرویس 24 ساعته اتاق، صندوق امانات در اتاق، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس حمام و دستشوئی، تلویزیون ال سی دی با دسترسی به کانال های ماهواره ای، اینترنت پرسرعت بیسیم رایگان، تلفن و... میباشد
قیمت اتاق های این هتل فعلا برای اتاق های کوچک شبی 600 بات و برای بزرگ 700 بات( البته بدون صبحانه)

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.


تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید