هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

این هتل زیبا در مرکز پاتایا بنا شده و فاصله اش تا ساحل فستیوال پاتایا چیزی حدود 1.4 کیلومتر است.

استخر روباز و سونای تخصصی از امکانات ویژه این هتل ال کی پرزیدنت پاتایا هستند. تمامی اتاق های مهمان ها دارای گاوصندوق، اینترنت وای فای پرسرعت، چایساز و قهوه جوش هستند.

چشم انداز اتاق های هتل ال کی پرزیدنت پاتایا رو به دریا و استخر هتل است. از دیگر امکانات هتل ها میتوان به یخچال، تلویزیون فلت با دسترسی ماهواره ای، مایکرو ویو، مینی بار و حمام های داخل اتاق به همراه لوازم آراایشی بهداشتی اشاره کرد.

باشگاه فیتنس تخصصی، سونای بخار و خشک، سرویس اتاق بیست و چهار ساعته، باغ زیبا، فضای پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و سرویس حمل و نقل برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل عبارتند از واکینگ استریت و کاباره آلکازا که نزدیک به یک کیلومتر با هتل ال کی پرزیدنت پاتایا فاصله دارند. برای رفتن به فرودگاه بین المللی پاتایا هک حدود 30 کیلومتر رانندگی پیش رو خواهید داشت.

مجموعه ای از بهترین و لذیذ ترین غذاهای تایلندی، فرانسوی، ایتالیایی و بین المللی در رستوران تخصصی هتل ال کی پرزیدنت پاتایا در دسترس شماست و میتوانید از آنها لذت ببرید.

هتل ال کی پرزیدنت پاتایا یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های جوان و خانواده هاست! سفری به یاد ماندنی و جذاب را با اقامت در هتل ال کی پرزیدنت پاتایا تجربه کنید!

ما با شما همزبانیم!

جهت رزرو هتل هتل ال کی پرزیدنت پاتایا و استفاده از امکانات منحصر به فرد این هتل زیبا، با ما تماس بگیرید!

آزانس مسافرتی سفری دیگر


تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید